2012. május 28., hétfő

2. fejezet - Egy elfelejthetetlen koncert

A jegyeink egészen előre szóltak, az első sorba.
A fiuk kijöttek a színpadra. Ott álltak, pár méterrel arrébb. Vááá!
Minden számot végig énekeltünk, természetesen.
*Harry szemszöge*
Végignézek az egybegyűlt tömegen. Még soha nen voltam Budapesten, de jó látni a sok rajongót. Megakad a szemem öt lányon, akik az első sorban tombolnak. Egy hosszú világosbarna, különösen szép lányon időzik el a tekintetem. A mellette álló vörösesszőke lánynak súg oda valamit. Szívesen megismernén őket...
Odamegyek Zaynhez és a fülébe súgom:

- Mit gondolsz arról a két lányról? - Zayn rájuk pillantott.
- Az egyik nagyon csinos. A szőke. Arra gondolsz amiről beszéltünk délben? - kérdezi. A szőke... Az jó, én már kinéztem magamnak a barnát.
- Arra. Mind az ötnek? - Zayn bólint és a következő dal előtt egy percre eltűnik a színpadról. Egy borítékkal a kezében tér vissza. Lefut a szinpadról és a szőke lány kezébe nyomja a borítékot. A következő dal kezdeténél már mellettem is van. Rövid hiányzását szinte senki sem vette észre.
*Julia szemszöge*
Valaki hozzáért a vállamhoz. Odafordultam, és egy gyönyörű barna szempárt pillantottam meg. Tulajdonosa szótlanul egy borítékot nyomott a kezembe, megforult és elment. Vissza a színpadra. A színpadra? Kicsit késve jöttem rá, hogy Zayn Malik volt az.
- Tee! - súgtam oda Annie-nek
- Hm?
- Nézd! Ezt az előbb Zayn adta oda.
- Jó vicc. - Annie orra alá dugtam a borítékot - Miez? - ráncolta a homlokát. Megvontam a vállam. - Bontsd már ki! - förmedt rám. A ragasztó alá csúsztattam az ujjamat és feltéptem a borítékot. Kiszedtem belőle a levelet.
"See you after the concert backstage? Ask Freddie, he'll show you the way... 1D."
Ennyit még én is értettem.
- Muti már! - Húzta ki a levelet a kezemből Annie. Átfutotta, majd összenéztünk. Majd a színpadra. És megint egymásra. Szemem sarkából láttam ahogyan Harry felénk pillant.
- Laura! - szisztegte Annie, és odanyújtotta nekik a levelet.
- Te itt van még valami - húztam ki 5 VIPpasszot a borítékból.
- Lányok, mi ez? - fordult felénk Laura. Szòtlanul felé nyújtottam a borítékot.
***
- Hogyan találjuk meg ezt a Freddiet? - kérdeztem, miközben arra vártunk, hogy kijussunk. A hátam mögött valaki megköszörülte a torkát. Megfordultunk.
- Sziasztok. Freddie vagyok. A fiúk mondtak valamit öt gyönyörű lányról, akiket el kell kisérnem hozzájuk. Ti lennétek azok? - kérdezte tőlünk az egyik széles vállú őr.
- Ööö... Aha. - Bólintotta Annie, aki hirtelen nem tudott mást mondani. Nekem még ennyi sem jutott eszembe.
- Kövessetek, kérlek. VIPjegyetek van?
- Van - bólintottam.
- Írjátok rá a neveteket és akasszátok a nyakatokba.
Ezzel elindultunk a színpad mögé.

1 megjegyzés:

Ha tetszett a rész, vagy ha nem is, hagyjatok itt egy visszajelzést légyszi:)