2012. május 31., csütörtök

4. fejezet - A hotelben

A fiúk limuzinjában pár perc alatt a hotel előtt álltunk. A sofőr kinyitotta nekünk az ajtót, és kiszálltunk. Az ajtóban álló őrök gyanakvóan méregettek bennünket, de Harry lazán odavetette nekik, hogy velük vagyunk. A lakosztályba érve a fiúk eldöntötték, hogy Harry és Annie, Niall és Laura, Liam és Katy, Louis és Camille valamint Zayn és én alszunk egy szobában. Nekünk ebbe nen volt sok beleszólnivalónk, hiszen hálások voltunk, hogy a srácok "befogadtak" bennünket.
(Azt a szobabeosztással kapcsolatban magunk között nyugtáztuk, hogy nagyon gyors a felfogásuk, vagy természetfeletti képességeik igen jók.)  Elhatároztuk, hogy este tizenegykor már nem tusolunk, azt inkább elhalasztjuk holnap reggelre. Apránként mindenki átöltözött; mi lányok a fürdőben, a fiúk a szobájukban.
Amikor bő pólóban és térdnadrágban beléptem a szobába, Zayn a takarókkal ügyködött valamit. Amikor ledobta őket láttam, hogy egy szál alsónadrág van rajta. Alig bírtam levenni a tekintetemet a felsőtestéről. Zayn kicsit zavatan vigyorgott rám.
- Kaptunk takarókat a szobalánytól - mutatott az ágyra. Lehajtottam pipacspiros fejemet és bólintottam.
A srác magára kapott egy pólót.
- Melyik oldalt kéred? - kérdezte. Kérdőn nézten rá - Az ágy...
- Jaa. Nemtom. A balt. - nevettem, és bebújtam a takaró alá. Zayn lefeküdt mellém.
- Jóéjt. - mosolygott, és leoltotta a villanyt.
- Neked is - suttogtam. A hátamon feküdtem és a plafont bámultam. Gondolkoztam. Ami valahogy így nézett ki:
Amióta először hallottam a One Directionról, Zayn Malik a kedvencem. Mondjuk Harryt és az ő mennyeien cuki mosolyát is imádom, de akkor is ment ezerrel a "luv Zayn". És most itt vagyok vele egy hotelszobában. Egy ágyban. Jó, alszunk, szóval "nem történik semmi", de... nem tudom, hány álmom vált ezzel valóra. Hány éjszaka volt az elmúlt fél évben? Száz?
Ilyen gondolatom közepette aludtam el.
Egy koppanásra ébredtem fel. Még félig álmomban egyenesedtem fel.
- Mi történt? - suttogtam, miután hallottam Zayn halk szitkozódását... a földről.
- Semmi különös - morogta a fiú, miközben visszakászálódott az ágyba. - Csak szeretek forgolódni álmomban, és nem akartalak kitúrni. Így hát...
- Inkább leestél? - fejeztem be helyette a mondatot.
- Valami hasonló.
- Ez valahogy cuki - vigyorodtam el, majd a szám elé kaptam a kezem. Mért mondtam ezt? Teljesen meghülyültem.
- Cuki? - húzta fel a szemöldökét Zayn. Megvontam a vállamat és a telefonomért nyúltam.
- Hajnali három - sóhajtottam. Az ágy másik felében csönd uralkodott. 'Lehet hogy már vissza is aludt?' cikázott át az agyamon. Megfordultam. Zayn egy pillanatig szótlanul bámult, majd magához húzott és megcsókolt. Megdermedtem.
- Bocs - húzódott el tőlem. - Nem akartalak letámadni ezzel. De ezt váltod ki belőlem... - túrt a hajába. - Most jön az a rész, hogy ez neked túl gyors, meg minden, igaz?
- Nem. - ráztam meg a fejem - Most ez a rész jön - suttogtam, odahajoltam hozzá, és megcsókoltam. Közelebb húzott magához; egyik kezével a hajamba túrt, a másikkal végigsimított a hátamon. A nyaka köré fontam a kezeimet, és mikor lassan fekvő helyzetbe döntött, nem ellenkeztem.
Mikor elkezdett szólni az Up All Night, Zayn zavartan felegyenesedett és körülnézett.
- Huppsz. - vigyorogtam és leállítottam a telefonom ébresztőjét. - Elfelejtettem kikapcsolni. Tegnap ilyenkor keltem...
- Azt meg minek? - röhögött Zayn
- Hát hogy elérjem a buszt hogy elérjem a vonatot hogy felérjek a koncertre... Mindegy. Bonyolult. - a srác bólintott.
- Aludnunk kéne még egy kicsit. Korán keltenek bennünket.
- Rendben... - dőltem vissza a párnák közé. - Akkor jó éjt. - fordultam az oldalamra.
*Zayn szemszöge*
Visszafeküdtem Julia mellé és hátulról átöleltem. Nem is érezte, hogy milyen hatással van rám...
- Jó éjt - suttogtam a fülébe. "I need that one thing... And you've got that one thing" tettem hozzá gondolatban. Ilyent még sose éreztem lánnyal kapcsolatban. Legalábbis nem néhány órával azután, hogy megismertem.
Így aludtunk el, szorosan egymás mellett feküdve, úgy hogy közben öleltem őt. Mennyei érzés volt.
*Julia szemszöge*
Reggel arra ébredtem, hogy kinyílt az ajtó. Zayn még mindig engem átkarolva aludt. Óvatosan kihámoztam magam az öleléséből és felültem.
- Mitakarsz? Mert én aludni - mondtam az ajtóban álló Louisnak, magyarul. Ő csak értetlenül bámult rám. Legyintettem.
- Csak szólni akartam mielőtt felkeltem Niallt, hogy itt a reggeli - válaszolta, természetesen angolul - De ha megzavartam valamit - ugrált a tekintete Zayn és köztem - visszajöhetek később...
- Most már mindegy - feleltem, immáron angolul. Tegnap este sokat tanultam a fiúktól, és bár legtöbbször primitív tőmondatokban és szörnyű kiejtéssel, de ki tudtam fejezni magam.
- Felkeltem ezt az álomszuszékot és jövünk. Vagy várj... - gondoltam meg magam - el tudod intézni hogy Niall aludjon még egy negyedórát? Szeretnék letusolni. - Louis bólintott és kiment. Elmenten letusolni. Mikor végeztem, visszamentem a szobába. Leültem az ágy szélére és gyengéden megráztam Zayn vállát
- Jó reggelt! Kelj fel, mert Niall bekebelezi az egész reggelidet! - súgtam a fülébe. Zayn kinyitotta a szemeit és álmosan bámult rám pár pillanatig.
- Rendben - mondta és felállt. Lehúzta magáról a pólóját és letérdelt a bőröndjei elé.
- Ki pakolta ezt be? Nem találok semmit. Segítesz? - kérdezte.
- Ja - röhögtem és leguggoltam a legközelebbi bőrönd elé. Találomra kihúztam belőle egy ruhadarabot; egy fekete póló volt az. Odadobtam neki. Hálásan bólintott majd magára kapott még egy farmert is.
- Menjünk. - indult el az ajtó felé, majd megtorpant. - Valamit elfelejtettem - húzott magához, és megcsókolt.
- Jó reggelt Julia - mosolygott rám a világ legédesebb mosolyával.
Megfogta a kezemet és kihúzott a szobából.
A többiek már mind a "nappali"ban voltak és reggeliztek.
- Mondtam! - kiáltott fel elégedetten Louis - Zayn nem bírt viselkedni - utalt az összefont ujjainkra.
- Mi a kaja? Éhen halok - próbáltam terelni a témát, kevés sikerrel.
- Nem hárítunk. - villantotta felém mosolyát Harry.
- Jó. Akkor. Ti mit csináltatok éjszaka? - fordultam Liam felé
- Aludtunk. - Liam a szemembe nézett, miközben ezt mondta. Vagyis valószínüleg nem hazudott.
- Niall?
- Mi is. Éjszaka. Aludtunk. - szóval ott volt valami...
- Harry?
- A reggeli tojásrántotta...
- Louis?
- Meg zsemle lekvárral... valami egyszerűt kértünk. - egyik fiú se nézett a szemembe.
- Az jó. Akkor együnk.
- Ügyes - sugta a fülembe Zayn.
- Köszi - válaszoltam.
- Naa! Mit súgdolóztok ott? - vonta fel a szemöldökét kérdőn Liam. Legyintettem és rávetettem magam a reggelire.

4 megjegyzés:

  1. Wáááúúúú :)) Nagyon jó!!
    Zayn nagyon cuki ♥

    VálaszTörlés
  2. Imádom a blogod!!!! *-* nagyon szupik! <3 =D
    Gyorsan a kövit!!!!! :)))

    VálaszTörlés
  3. Hali! Nekem is az Up all night az ébresztőm :D valahogy illik a reggelhez :D amúgy nagyon tetszik a blogod, nem győzöm olvasni. csak az a baj, hogy nincs sok időm :/

    VálaszTörlés

Ha tetszett a rész, vagy ha nem is, hagyjatok itt egy visszajelzést légyszi:)