2012. szeptember 17., hétfő

34. fejezet - Tracsparti

Sziasztok:)
Késéssel, de itt van. Ezt is egy könyvtárban írtam meg, ugyanis még büntibe vagyok 4 napig, és a kövi rész is kicsit késik de utána összekapom magamat:)
Remélem tetszik:) mielőtt hozom az újat 5 különálló kommentet össze tudtok szedni légyszives? köszi:)
amugy a cím nem nagyon tükrözi a tartalmat de nem jutott jobb eszembe:D

xx
Julia

Leszegtem a fejemet, mintegy bűnbánóan, és megláttam egy kalapot. Olyant, amilyent Perrie szokott viselni. Hirtelen magam előtt láttam minden pillantást Zayn és Perrie között, és valamiért totál elkezdtem félni, hogy Zayn elhagy. Hogy az iPhone egy engesztelés volt, mint Sebastiannál a koncertjegy.
- Mi a baj? - Zayn az állam alá rakta az ujjait, és felemelte a fejemet
- Semmi...

- De látom rajtad. - minden kibukott belőlem, az is amit Claudia vágott a fejemhez pár napja. Zayn végighallgatta a kifakadásomat, és hátralépett
- Ha tényleg azt hiszed, ilyen könnyen elhagylak, a kapcsolatunk ennyire nem tartós... Hát jó! - Zayn kiviharzott az öltözőből, becsapta maga mögött az ajtót. Rájöttem, hogy megint mennyire hülye voltam, és lecsúsztam a fal mentén, majd elsírtam magamat.
Közel fél órába telt, amíg összeszedtem magamat. A stúdió előtt fogtam magamnak egy taxit, és hazamentem. Komolyan el kellene gondolkodnom azon, hogy mit csinálok, ha Zaynnel komolyabban összekapunk. Bent csak ledobtam a táskámat, levettem a cipőmet és leültem a tévé elé. Néztem pár rész Big Bang Theory(Agymenők)-t, meg egy Így jártam anyátokkal-t, ami kicsit segített kikapcsolni. Egy idő múlva kimentem a konyhába és csináltam magamnak limonádét, az mindig jól jön. Amikor hoztam egy új ásványvizet a pincelejáróból(ott mindig hűvös van), észrevettem, hogy a fürdőszoba ajtaja csukva van, ami azért volt különös, mert azt nyitva tartjuk, legfőképpen azért, hogy a mindenféle gőz és víz felszáradjon és ne korhadjanak a fa bútorok. Leraktam az ásványvizes üveget, és kinyitottam a fürdőszoba ajtaját.
Nos, biztosan nem arra számítottam, ami fogadott.
A villany le volt kapcsolva, a fürdőkád tele volt vízzel és habbal; körülötte több tucat gyertya égett, Zayn éppen az utolsót gyújtotta meg.
- Mi... - kezdtem, mire Zayn megfordult. Odalépett hozzám, és arcomat két keze közé fogta.
- Sss. Most ne beszélj - suttogta és gyengéden megcsókolt. Elkezdte kigombolni az ingemet, amiben egyre ügyesebb, ezt meg kell jegyezni. Adott egy puszit a számra, és egyre lejjebb haladt. A hasamnál járt, amikor visszaegyenesedett és ismét megcsókolt. Tudtam, mit tervez, és egyáltalán nem volt ellenemre. Egy egyszerű mozdulattal levettem a nadrágomat, és Zayn pólóját vettem célba. Kicsit elkéstem vele, ugyanis ő azt már levette. A farmerjától is gyorsan megszabadult, majd kezeivel a hátamat simogatva ismét megcsókolt, hosszan, gyengéden. A melltartóm kapcsához nyúlt és egy gyakorlott mozdulattal kicsatolta. Lassan végigcsókolta a nyakamat és a mellemet. Keze lejjebb csúszott; általában nagyon szégyenlős vagyok, és bár Zayn esetében ez teljesen más, mégis kérlelően néztem rá. Sóhajtva fordult el amíg levettem az alsóneműm maradékát, és beültem a kádba. Zayn, immáron a boxerjától is megszabadulva, leült velem szembe. Pár pillanatig csak figyeltem a gyertyák tükröződését a vizen, a rózsaszirmok lágy vörösét. Zayn kinyújtotta felém a kezét, és amikor rákulcsoltam ujjaimat az övére, magához húzott. Fejemet a vállán pihentettem és átöleltem a derekát. Zayn az egyik kezével a hajamat, a másikkal a hátamat és a csípőmet simogatta. Percekig csak élveztem a forró vizet, majd egyszercsak egy alak jelent meg előttem. Vagyis nem igazából, csak a képzeletemben. Fekete, csipkés alsónemű volt rajta, volt egy hosszú farka, szarvai és egy vasvillája.
Komolyan mondom, néha megkérdőjelezem az épelméjűségedet! - rikácsolta a lény. - Itt fekszel egy kádban a világ egyik, ha nem A legszexibb pasijával, aki azt várja, hogy mikor rakhatja már beléd a farkát, te meg csak itt álmodozol?! - a lény megszúrkálta a vállamat a vasvillájával - Szégyellem magam, hogy a részed vagyok! Teee!! - a lény eltűnt, én pedig elgondolkoztam. Egyrészt, kezdek megőrülni és fantomokat látni. Aztán meg, hülye vagyok. Elfordítottam a fejemet, és Zayn csillogó, barna szemeiben láttam a tüzet, de megfékezte az indulatait mert nem akart erőszakos lenni. Végigfuttattam ujjaimat a mellkasán és megcsókoltam. Nem gyengéden, mint ő az előbb, hanem követelőzően. A csókok egyre hevesebbek lettek, a víz most már inkább akadályozott bennünket; kiszálltunk a kádból és nagyjából megtörölköztünk. Átmentünk a hálószobába, ahol lefeküdtem az ágyra, magamra húztam Zaynt és folytattuk ahol abbahagytuk. Ajkaink vadul tépte a másikét, kezünk bejárta a másik testét. Zayn a combomat simogatta majd keze egyre feljebb kúszott, ujjai belém hatoltak. Egy pillanatra elállt a lélegzetem; kezdtem elveszteni az önkontrollomat, érintései totál beindítottak. Ahogy a derekát és hasát simogattam, nyakát, száját csókolgattam, teste reagált az enyémre; éreztem hogy felizgult.
- Ezt nem bírom tovább. Akarlak! - lihegte Zayn.
- Én is téged! - de még mennyire. teljesen elöntött a vágy.
- Zayn, kérlek - sóhajtottam. Ő vett egy mély lélegzetet és egy csípőmozdulattal teljesen belém tolta magát. Nem is olyan halkan felnyögtem. Zayn lassú mozdulatokkal kezdte, és a sóhajok és nyögések egyre hangosabbak lettek, ahogy a tempó gyorsult. Teljes eksztázisban voltam, körmeim belemélyedtek a vállába. Egyszerre értünk a csúcsra, Zayn a gyönyört lassú mozdulataival fokozta még egy kicsit.
- Oh - sóhajtott, amikor végzett. Mellettem feküdt, és még mindig szaporán szedte a levegőt, ugyanúgy mint én is.
- Szóval... Erre nincsenek szavaim. Wow. Fantasztikus volt - mondtam, szorosan hozzásimultam Zaynhez és ujjaimmal a mellkasára rajzolgattam mintákat.
- Nekem se nagyon van. Csodálatos volt. Köszönöm ezt az élményt - a plafont bámulva válaszolt, miközben ujjai a hajamat simogatták.
- Én köszönöm - feleltem, még mindig a történtek hatása alatt állva.
Zayn mellkasára fektetve a fejemet gyorsan elaludtam.
Másnap reggel fura hiányérztettel ébredtem, és hamar rájöttem, ez azért van, mert Zayn már nincs mellettem, hanem egy óriási plüssmacit szorongatok helyette. Zavartan felültem, és a szememet dörzsölve körülnéztem. A párnán egy boríték feküdt, rajta a nevemmel.

Julia,
Ha ezt olvasod én már nem leszek itt, ezért Maci veszi át a szerepet, hogy őrizze álmodat.
Remélem, egy nap megérted, mért tettem ezt, és meg tudsz bocsájtani. Sajnálom.
Szeretettel
Zayn

Ez állt a boríték rejtette rövid levélkében. Egy pillanatig azt hittem, hogy ez valami rossz vicc. Visszadőltem a párnák közé, és elgondolkodtam.
Szóval az elmúlt éjszaka ilyen búcsúajándékféle volt? - töprengtem, és nem voltan szomorú, csak mély csalódottságot és keserűséget éreztem.
Nem tudom meddig feküdhettem ott, de egyszercsak nyílt az ajtó. Zayn jött be, kezében egy tálcával, amin gőzölgő palacsinták voltak.
- Jóreggelt kincsem! - köszöntött széles mosollyal, miközben leült az ágy szélére. Ismételten nem értettem semmit.
- Mivan? - kérdeztem, a levelet lengetve.
- Ja, az. Revans. Nem bíztál bennem, gondoltam egy kis sokk helyrerázza az agyadat. Nézd, itt írtam, hogy remélem megérted mért tettem, és hogy meg tudsz bocsátani. - Zayn kiskutyaszemekkel nézett rám - Sütöttem palacsintát reggelire - mosolygott.
- He? - kora reggel volt, és egy kicsit sok. Az agyam valahogy nem tudta összerakni ami történt.
- Tudod mit? Maradjunk annál, hogy semmi. Majd a kávéd után talán rájössz - legyintett Zayn.
- Gonosz vagy.
- Mesélj valami újat - vigyorgott, és befeküdt mellém az ágyba. Végignéztem meztelen felsőtestén, aminek a látványával nemigen tudok betelni.
- Mondtam már, hogy imádom a tetkóidat? - kérdeztem.
- Még nem... - nevetett
- Nagyon bírom őket. Csak ne vidd túlzásba - simítottam végig az egyik arab feliraton.
- Nem fogom - megfogta a kezemet és a mellkasához szorította. - Érzed ezt? - kérdezte. Mikor bólintottam, elmosolyodott.
- Csak neked dobog - ellenállhatatlan mosollyal nézett rám.
- Aww - mosolyogtam. Megint rátört a romantika. Én nem bánom. Odahajoltam hozzá és hosszasan megcsókoltam.
Megettem vagy négy palacsintát, amikor szemem az íróasztalra tévedt. Döbbenten raktam le a bögrémet, és kimásztam az ágyból.
- Húú - jegyezte meg Zayn arra utalva, hogy meztelen vagyok. Nem érdekelt különösebbképpen, éppen más gondom volt. Az íróasztalról felkaptam egy kis dobozt, majd visszafeküdtem az ágyba és a dobozt Zayn ölébe dobtam.
- Mi ez? - kérdezte, majd jobban megnézte, és egy pillanatra elállt a lélegzete. Összenéztünk, és láttam szemében a félelmet, hogy ennek mi lesz a következménye.
- Basszus... annyira sajnálom... - kezdte Zayn de félbeszakítottam.
- Nem a te hibád. Azaz a tied is de az enyém is. Gondolhattam volna rá. Csak reménykedjünk, hogy nem... - a dobozkában ugyanis az volt, amit mi tegnap szépen elfelejtettünk. Óvszer. A vágy hevében egyikőnk se gondolt arra, hogy kellene védekezni.
- Most gondolj bele mi történik, ha esetleg terhes leszel... - láttam rajta, hogy őszintén bánja a dolgokat, de ezen már nem lehetett változtatni.
- Nem akarok. Ne beszéljünk róla, jó?
- Ez se teszi nem megtörténtté.
- Megbántad a múlt éjszakát? - kérdeztem halkan, a szemébe nézve.
- Nem. A múlt éjszaka a legjobb éjszakáim közé tartozik, azt elhiheted. Csak átkozom magamat amiért nem gondoltam erre.
- Hanyagoljuk a témát, jó? - kérleltem, mire sóhajtva bólintott.
Felöltöztünk, és lementünk a konyhába. Éppen azon gondolkoztam, mivel üssük el az időt, amikor Zaynnek megcsörrent a telefonja.
- Niall kérdezi, hogy nem akarunk-e átmenni, a többiek is ott vannak - kérdezte
- De, persze. - felkászálódtam a kanapéról, és átmentünk a szomszédba.
- A lányok fent vannak - mondta Niall, amikor beléptünk.
- Ömm... oké? - felmentem az emeletre, és hallgatóztam, hogy honnan jönnek hangok. Találomra kinyitottam egy ajtót. A lányok ott ültek a földön, és amikor beléptem, azonnal elhallgattak.
- Ja, te vagy az? Gyere be - mondta Katy.
- Mi van itt? - kérdeztem nevetve.
- Lányos dumálás, sütizabálás, és a tegnap éjszaka kitárgyalása - foglalta össze Annie tömören
- Hú! Miről maradtam le? - Letelepedtem El és Laura közé, és vettem egy muffint.
- Szóval, tegnap amikor hazaértünk... - kezdte Annie, de félbeszakítottam
- Jó a süti. Ki csinálta?
- Ha meghallgatnál esetleg... De akkor kezdje Katy. - Annie
- Ezt Liam sütötte nekem - dicsekedett a lány. - Reggel. De... este... - elhallgatott, és vigyorogva vett még egy muffint, majd gyorsan beleharapott, hogy ne kelljen megszólalnia.
- Mondd már! - nevetett El. Katyre néztem, volt valami ismerős az arckifejezésében.
- Ne! Komoly? - kapcsoltam. Katy szapora bólogatásokkal jelezte, hogy eltaláltam. Ő is azzal töltötte az estéjét amivel én.
- Na? - kérdezte Laura.
- Segítek. Hárombetűs szó. - időközben Annie is kapcsolt.
- Terhességiteszt? - bukott ki Laurából. Egy pillanatig rámeredtünk, majd felkacagtunk. Percekig csak kíméletlenül röhögtünk Laurán. Mondjuk, ez annyira nem volt vicces, de azért röhögtünk mint állat.
- Az hol három? - visított Annie, miközben a földön fetrengett a nevetéstől.
- Nem tudom - nevetett Laura is. Louis nyitott be.
- Mi a frászkarikát csináltok? - kérdezte. - Lent azt hisszük, gyilkolnak benneteket, vagy akármi...
- Húzzál ki Lou! Most csak lányok lehetnek itt. - rázta meg a fejét Eleanor. - Vagyis végülis maradhatsz... - töprengett, mire ismét felnevettünk. Lou mérgesen nézett a barátnőjére, majd amikor nem bírta már komolysággal elröhögte magát és kiment.
A lányokkal alaposan kitárgyaltuk az utóbbi hét eseményeit, amire a sok próba és stressz miatt eddig nem volt lehetőség. Jól esett egy ilyen lányos délelőtt is.
- Éhes vagyok - szólalt meg fél egy környékén Laura.
- Niall rossz hatással van rád - mondta Annie tök komolyan.
- Jaja. De én is kajás vagyok - tápászkodott fel El - Menjünk le.
- De akkor halkan - intett minket csendre Katy - Szeretném tudni mit csinálnak...
- A kis kíváncsi - nevetett Annie. Halkan lementünk a lépcsőn és pont meghallottuk Liam utolsó szavait
- ...szeretem őt. Meg kéne köszönnöm, hogy annak idején felfigyeltetek rá - mondta.
- Kaptunk egy sugallatot a sorstól, neki köszönd meg - felelte Harry jósnő hangon, mire felnevettek.
- Na, de most ki nem tálalt még ki? - kérdezte Lou. A lányokkal összenéztünk
- Ezek ugyanolyan tracspartit tartanak mint mi? - suttogta Katy döbbenten. Eleanor bólintott, de mutatta, hogy csöndesen. Odalopództunk a nappaliajtóhoz, és benéztünk. Zayn, Harry és Lou háttal ültek nekünk az asztalon, Niallnek és Liamnek pedig mutattuk, hogy ne szóljanak, egy apró bólintással jelezték, hogy oké. Annie be is lépett a szobába, hogy mi elférjünk az ajtóban.
- Zayn! - vágta rá Niall
- Niall! - mondta ugyanakkor Zayn.
- Zayn, téged előbb mondtak. Tessék kipakolni - hallottam Louis hangján, hogy vigyorog.
- Nemár!
- DE. Nincs kibúvó. - Zayn sóhajtva állt fel. Már meg akartam szólalni de Laura befogta a számat. Mérgesen néztem rá, de nem tudtam megakadályozni, hogy Zayn egy egyszerű mozdulattal bemutassa mivel foglalkozott az éjjel.
A srácok persze elkezdtek húú-zni.
- Ti milyen gyakran csináljátok? - kérdezte Harry pimaszul. Na jó, itt volt az, hogy Zayn többet nem fog mondani. Hangtalanul mögé léptem és befogtam a száját. A srácok reakcióját, azt látni kellett volna. Teljesen beszartak. Zayn megfordult, hogy lássa, ki ijesztett rá, és mikor meglátta, hogy én vagyok az, elnevette magát.
- Azt hittem valami láncfűrészes gyilkos vagy! Teee! - Zayn az ölébe húzott és megcsókolt.
- Kösz. Ennyire csúnya vagyok? - kérdeztem szipogva
- Ja! - kiabálta közbe Harry, mire mutattam neki egy laza kapdbe-ujjat.
- Menjünk kajálni - néztem könyörgően Zaynre. - Éhen halok.
Ennek a vége az lett, hogy rendeltünk pizzát.

Szerdán reggel, mikor felkeltünk és kinyitottam a hűtőt valami ehető után kajtatva, elfogott a rosszullét. Kezemet a szám elé kapva futottam a fürdőbe, ahol gyakorlatilag mindent kiadtam magamból ami még bennem volt. Pár perccel később Zayn aggódva nézett rám.

*Zayn*

A francba. Ugye nem?

*Julia*

- Jól vagy? - kérdezte.
- Aha. Csak egy kicsit rosszul voltam... biztos romlottat ettem. - Zayn sóhajtva rakta le a bögréjét.
- Te mész vagy én megyek?
- Zayn, biztos nem az... - tiltakoztam
- Szeretném tudni ha mégis. - felelte halkan
- Akkor megyek én - adtam be a derekam. Fél óra múlva itthon vagyok. Szia. - gyorsan megcsókoltam, és a kulcsaimat, pénzt és telefont felkapva kiléptem a házból. Pár perc múlva már a park mellett mentem el, ahol megálltam egy pillanatra, hogy elgondolkozzak mindenen. Az utca felé fordulva álltam, háttal a parknak.
Hirtelen egy kéz fogta be a számat, és egy hűvös hang ütötte meg a fülemet.
- Gyere velem és nem esik bajod! - ezzel elkezdett vonszolni a parkba.

*Zayn*

Fél órát mondott. Ötven perce hogy elment. Valami történhetett...
Előveszem a telefonomat, hogy megcsörgessem, de mindkét telefonja ki van kapcsolva...

6 megjegyzés:

  1. Szia! Wáááh nagyon tetszett ez a rész is! :)) Eszméletlenül jól írsz, imádom a blogod! :) Csak így tovább, és remélem, hogy minél hamarabb hozod a következőt! :)

    VálaszTörlés
  2. Ma hozod???MEgöl a kíváncsiság :D

    VálaszTörlés
  3. :) sajna még 3 nap letöltendő bünti ezért még várni kell:) (értsd net gép és telóiltás:/) most is csak azért tok irni mert suliidőben visszakapom a telóm:)

    VálaszTörlés
  4. Húúúúúúúúúúúúúúúúúúú, ez nagyon jó lett *.*

    VálaszTörlés

Ha tetszett a rész, vagy ha nem is, hagyjatok itt egy visszajelzést légyszi:)