2013. január 6., vasárnap

37 1/2 Fejezet - Clothes

Sziasztok!
Megigértem hogy lesz egy rész Annie ruháiról. Ő valahogy így fogalmazott: Kapok sok szép új ruhát.
Az én verzióm:

*Annie szemszöge*
- Úúú egy Prada bolt! Bemegyünk? De ugye csak a Gucci és a... mi is volt a másik? Armani? Igen, azt hiszem azt mondtam. Ugye bemegyünk? - néztem Harryre nagy bociszemekkel.
- Persze drágám! - mosolygott rám a srác(akinek már hét, ruhákkal teli zacskó volt a kezében).



***

- Tarthatok divatbemutatót az új rucijaimból? - kérleltem a lányokat már otthon, Londonban.
- Persze! - bólintottak.
Arra nem számítottak, hogy két és fél órán keresztül bemutatózok nekik. Nemhiába, hetvenhárom ruha időbe tellik.
- Nektek is hoztam! - nyujtottam Katy, El és Laura felé a zacskókat.
- Kösziii! - a lànyok azonnal nekiestek a ruháknak.
- Nekem is van valamim számodra - ugrott fel Laura. - Kint van a kertben, jösz? - követtem a lànyt az udvarra, ahol földbe gyökerezett a lábam.
- Egy bika? - néztem döbbenten.
- Igen... Harry azt mondta rendben van...
- HAROOOOLD! - kiáltottam. A göndör loknis srác megjelent az ajtóban, pimasz vigyorral az arcán.
- Igen drágám?
- Bika?!? - mutattam az állatra.
- Igen. Spanyolországból. Arra gondoltam hogy megtanulhatnál rodeózni... - kacsintott. Elegem lett. Pár lépéssel Harrynél termettem és elkezdtem csapkodi, bár azt nem tudom miért..
---
Remélem elégedett vagy:)
xx
Julia

5 megjegyzés:

  1. Spanyolban nem hosszúszőrű bikák vannak :P )L(

    VálaszTörlés
  2. Julia! Nagyon cuki...remélem nem vágjuk le :/

    VálaszTörlés
  3. szia! nagyon jó! köviit! :D <3

    VálaszTörlés

Ha tetszett a rész, vagy ha nem is, hagyjatok itt egy visszajelzést légyszi:)