2013. szeptember 2., hétfő

47. Fejezet - A long time

miközben írtam a részt valamiért ezt hallgattam: http://www.youtube.com/watch?v=AUw7x8Khitw ... sokáig tartott így, mert kicsit ütött egyik másik dal... de végül sikerült. szóval ezért csak most van rész xdd bár nem sok, csak szét akarom szedni annyira, hogy kijöjjön az 50 rész :$ :DD

- Van valami, amit meg szeretnélek kérdezni
Fél térdre ereszkedett, és a zsebébe nyúlt
- Julia... szeretlek, és mindig is szeretni foglak. Tudom, hogy nem ismerjük egymást hosszú ideje, és ez most nem azt jelenti, hogy most azonnal, várunk amíg befejezed az iskolát, és amíg készen leszel rá... - Zayn annyira ideges volt, mint amennyire még sosem láttam annak - de... leszel a feleségem? - kihúzta a zsebéből a kis dobozkát, és kinyitotta. Előttem ott csillogott a világ leggyönyörűbb gyűrűje. Zayn reményteli pillantással nézett fel rám.

- Zayn én... - oké, ha az előbb nem tudtam megszólalni, akkor most annál is kevesebbet. Kétszer is nekikezdtem, mire ki tudtam nyögni egy választ.
- Zayn... - összeszedtem magam és kinyögtem a választ, ami után már könnyebben jöttek a szavak- Igen. Boldogan lennék a feleséged! - könnyek szöktek a szemembe - igen - suttogtam, miközben a könnyek lecsordultak az arcomon. Zayn boldogan elmosolyodott, én pedig a könnyek fátylán keresztül nem is láttam már semmit. A gyűrű felkerült az ujjamra, a következő pillanatban pedig már Zayn karjai közt voltam, a csók gyengédebb, az ölelés szorosabb volt mint valaha azelőtt, és amit éreztem... sohasem éreztem még lyet ezelőtt. Amióta Zaynnel vagyok együtt, sokszor éreztem magamat úgy, hogy boldog vagyok, igazán boldog... de ez még azon is túltett. Sokáig álltunk a hajó fedélzetén, mögöttünk már a nap is lement, amikor el tudtunk szakadni egymástól annyira, hogy egymás szemébe tudjunk nézni. Zayn 'szeretlek'je halkabb volt, mint egy suttogás, mégis tudtam, mit mond. Ujjaimmal, amelyek eddig a hajába túrtak, lágyan végigsimítottam az arcán, miközben nagy nehezen megformáltam az 'én is téged'et.
- Kezd hűvös lenni.. Nem szeretném, ha megfáznál életem. Gyere.. - megfogta a kezemet, és bement velem a kabinunkba, ami inkább egy lakosztályhoz hasonlított, mint bármi máshoz, főleg úgy, hogy rózsaszirmok és gyertyák borították a helyiséget. Csak sejteni tudom, hogy Zayn ezt mikor csinálta, mindenesetre elbűvölt.
- Szerettem volna ha tökéletes lesz.. - megráztam a fejemet.
- Nekem mindenhol tökéletes, elég annyi hogy veled vagyok - mosolyogtam a könnyeim között - Jaj már megint bőgök. Tönkreteszem az egészet...
- Nem igaz... semmi baj... - Zayn ismét a karjai közé zárt, és akkor azt kívántam, hogy soha többet ne kelljen elengednem.

***

Több, mint két év telt el azóta, hogy Zayn megkérte a kezemet a hajón.
Két év sok idő.
A lányokkal a (valljuk be, nevetséges) ötletünket a bandáról stornóztuk, és suliba jártunk. Jobb így. Bár Katyvel megszakadt a kapcsolat, miután csendben, harag nélkül elvált Liamtől. Azt hiszem, közös vélemény alapján született ez a döntés. Kihunyt a szikra, vagy ilyesmi. Niall és Laura még mindig boldogok együtt.
Időközben a gimi utolsó évét járjuk. Igazságügyi orvosszakértőnek készülök, akármilyen morbidan is hangozhat ez. Amíg nem lesz rendes munkám, ami az egyetem meg miegymás miatt sokáig tart még, részmunkaidősként melózok suli mellett, nagyrészt azért, mert nem bírom nézni, hogy havonta jönnek a csekkek, a számlák amiket ki kell fizetni, és én nem adok bele részt, amikor nagyrészt én lakok a házban. Így ha nem is sokat, de valamennyit hozzáadok a havi költségekhez.
A srácok a One Directionnel sikeresebbek, mint valaha, mondjuk ennek árnyoldala is van, mert az utálkozók is szörnyű dolgokat mondanak, de megtanultuk többé kevésbé kezelni a dolgot. Sajnos a hírnévvel az is együtt jár, hogy Zayn folyamatosan turnézik vagy stúdiózik, így van, hogy hetekig nem látjuk egymást, de ez az ára. Az érzés, amikor egy hosszabb idő után meglátod azt, akit teljes szívedből szeretsz, amikor a pulzusod hirtelen felgyorsul, nem tudod visszafogni a mosolygást, és a tekinteted falja az általad szeretett személyt... ez egy csodálatos érzés. Nem azt mondom, hogy helyettesíti azt a sok várakozást, de egy fénypont a sötétben. A sok külön töltött idő miatt kiélvezzük azt, amikor együtt lehetünk. Normálisak próbálunk lenni, nem figyelembe véve azt, hogy Zaynt kétméterenként megállítják a rajongók. Elmegyünk sétálni, főzünk együtt, vagy csak hülyéskedünk, a lényeg, hogy együtt vagyunk.
Ja igen, január van. Egy héttel a tizennyolcadik születésnapom után, amit melleseleg egy óriási bulival ünnepeltünk meg. Ma különleges dátum van, mert Zaynnel több, mint két éve megnbeszéltük, hogy egy héttel miután betöltöm a tizennyolcat, elkezdjük tervezni az esküvőt, nem előbb.
Az eljegyzés... Majdnem kihagytam, pedig Zayn A biztos pont az életemben, és ezt az ujjamon csillogó gyűrű nélkül is tudom, de így valahogy... más.
Mindenki máshogy reagált az eljegyzés hírére. A srácok egyértelműen tudtak róla, hogy Zayn mire készül. Amint beléptünk a házunk ajtaján máris ott termettek (azt hittem, a mi házunk, erről ennyit), és amint meglátták a gyűrűt az ujjamon, kisfiúk módjára kezdtek örülni maguknak, nekünk, mindenkinek, és majndem agyonnyomtak, amikor egyszerre öleltek meg.
- Tudtam, hogy végül megcsinálod - szegezte Harry Zaynnek az ujját, - nem kellett volna ennyit hisztizned - Zayn pedig csak vigyorgott.
A lányokkal ugrándozva
Egy hónappal később, amikor már nehezen tudtuk volna rejtegetni az újságok előtt, hazarepültünk hozzánk, hogy elújságoljuk a szüleimnek a hírt. Hát... nem voltak túlzottan elragadva, hogy a barátom eljegyzett 16 éves koromban, de mit tudnának csinálni? Hazarendelni engem Magyarországra. Csakhogy ők is tudták, hogy az egyik legjobb angol gimnáziumba járva megalapozom a jövőmet... és ezt nem akarták elrontani. Mérgesek lettek, igen. Hónapokig nem beszéltünk utána, de... végül megbékéltek a gondolattal.
Megismerkedtem Zayn családjával is, hiszen nekik is elújságoltuk a hírt. A karácsonyt töltöttük Bradfordban, egészen addig sikerült titkolni a média előtt. Zayn családja nagyon kedves, a testvéreivel remekül szót értünk, a szülei pedig nagyon kedvesek, azóta gyakran meglátogattuk őket.
Amikor újév napján nyilvánosságra hoztuk az eljegyzés, eleinte féltem kicsit a rajongók rakciójától. Nagyon sok üzenetet kaptam én is és Zayn is, de nagyrészt gratulációkat, aminek nagyon örültünk.

Szóval ültünk a kanapén, és az esküvőt terveztük. A legnagyobb probléma a két különböző vallás, de valahogyan meg lesz oldva. Álmaimban sem gondoltam volna, hogy ennyi szervezés áll egy esküvő mögött.
- Tudod mit? Pontokban összefoglaljuk, hogy miről kell gondoskodni, és keresünk egy esküvőszervezőt, hogy besegítsen, mert egyedül ez nem fog menni. - dobta le a földre már a sokadik papírt
- Jó... ruhák, kaja, helyszín. Ennyi, nem? - óvatosan felültem, és átmozgattam elgémberedett tagjaimat.
- Gondolom... fogalmam sincs - nevetett Zayn - az lesz a legjobb, ha elmegyünk Vegasba, tudod, mint a filmekben, titokban megtartjuk az esküvőt, bulit azután még tudunk csapni.
- Rendben.. menj csak. Én itt maradok, lusta vagyok - beletúrtam a hajába, és adtam neki egy puszit. - Még időpntot sem tudunk... az eredeti ötlet ugye felejtős. - arra gondoltunk, hogy azon a napon tartjuk, amelyiken megismerkedtünk, szóval májusban, csakhogy nem számoltunk egy olyan teljesen világi dologgal, mint az érettségi időszak, aminek a közepébe esne az időpont. Így azt el kellett vetni, és még mindig nem gondolkodtunk az újon.
- Június... július... meg kell beszélni a főbb vendégekkel, hogy hogyan érnek rá. Tudod, azokkal akiknek ugyanúgy tele van a naptáruk mint nekem... - húzta el a száját Zayn
- úúúú tényleg. Akkor az ráér egy kicsit. - átgondoltam még, mire kell gondolni. A mézeshetekről nem tudhatok semmit, Zayn két éve játszott olyanokat, hogy váratlanul beállított, és elvitt egy hétvégére valahova, gyakorlatilag a fél világot bejártam már, így ez is meglepetés lesz.
- Tudod mennyire paráztam, mielőtt megkérdeztelek volna? - Zayn a távolba meredve játszadozott a hajammal
- Igen? - kérdeztem szórakozottan
- Igen... De nem bántam meg... mert hamarosan a feleségem leszel, és a világ legboldogabb emberré teszel - mosolygott rám és megcsókolt.


2 megjegyzés:

  1. Siess a következő résszel már alig várom! Nagyon jó lett! :) Imádtam! Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. koszonom:) bar a kovetkezo resznek nem fogtok orulni :s

      Törlés

Ha tetszett a rész, vagy ha nem is, hagyjatok itt egy visszajelzést légyszi:)