2012. július 9., hétfő

On Holiday...

Sziasztok! A blogban lesz 3-4 nap szünet, ugyanis totál "írói válság"ban vagyok, és ez meglátszik az utolsó, kritikán aluli részen is. Inkább dolgozok többet egy hosszú részen mint hogy összedobjak egy rövidet ami szar. :) (ezen a helyen illik megemlíteni, hogy Annie, köszönöm, hogy Laurával való beszélgetéseteket velem is megosztottad. <3 ;))

Szóval a kövi rész pár nap múlva jön, és ha jól számoltam, akkor 4 vagy 5 rész múlva "évadzáró" és megyek nyaralni végre én is, ott lesz egy szünet, viszont elviszem a híres lila füzet(ami betelt) örökösét is és amint hazaértem felrakom a kövit:)
Remélem, megvárjátok a következőt, és megbocsátotok a  legutóbbi szörnyüségért:)
xx Junilla :)

2 megjegyzés:

  1. Julia drága! Megint azt kell írnom h gyagya vagy!!! :D <3
    Mi az h "legutobbi szörnyüség"?! Meg h "rövid kis szarok"?! Azok a "rövid kis szarok" iszonyat jók lettek! Lehet h rövidek de istenem,ha rohadt jól sikerült akkor kinem szarja le h rövid?! Nekem a blogodba egy olyan sem lett volna ameikre azt mondanám: "ez ultra béna lett"!
    Mondjuk a focimeccses rész is tecet,csak az nem h pont azon a napon kaptam ösze énis az apámal és tökre ugy éreztem h ez apa és én..
    (de nem miatad :) <3) nagyon jólett!
    Sajnálom h 4-5napig nemlesz! De viszont nagyon jó nyaralást! :)) <3

    dorcii Xx

    VálaszTörlés
  2. Én nem vagyok gyagya:D (csak egy kicsit...) Szerintem a többihez képest szar, na. :D de azért jól esik hallani(vagy inkább olvasni?!), hogy tetszik. :D
    de uhh már, amikor olyant olvasok úgy 30x, mert mindenki RTzi mint állat, hogy
    "a very special happy birthday to my baby perrie ! :D x mwah love you x"
    (Twitterről idéztem), akkor megy el az ihletem és a kedvem, úgy jó időre. :D
    köszi, a nyaralás meglesz. balatonpart, jövök. :D
    xx

    VálaszTörlés

Ha tetszett a rész, vagy ha nem is, hagyjatok itt egy visszajelzést légyszi:)