2012. július 31., kedd

Visszatekintés

"Kedves Naplóm!

Az elmúlt két hétben nem nagyon volt időm írni...

A reptéren már nem tudtuk tovább húzni a búcsúzást. Hosszasan megöleltem Niallt, Liamot, Louist és Harryt. Lou fura volt, de akkoriban nem gondoltam semmi rosszra...
Utoljára Zaynhez léptem oda. Hosszan a szemébe néztem, ez többet mondott, mint ezer szó. Egy hosszú csókot váltottunk, majd megöleltük egymást.
"A londoni repülőgép utasait kérjük, hogy foglalják el helyüket. A gép tíz perc múlva felszáll."


- Nem akarom, hogy elmenj - suttogtam. Zayn szomorúan a szemembe nézett, és még egyszer megcsókolt.
Miután elmentek, lerogytam az egyik padra, és megpróbáltam nem bőgni. Néhány perc múlva, amikor kellően összeszedtem magamat, felálltam, hogy elinduljunk a Délire, hiszen a vonat nem vár ránk.
Leültünk az egyik négyes ülésbe, kicsit szűkösen, de az mindegy volt. Az út nagy része csendben telt el, mikor Camille megszólalt.
- Szakítottam Louisval.
Csend.
- Tessék? - eszméltünk fel mind a négyen egy kis idő múlva.
- Szakítottam Louisval - ismételte Camille.
- De... Miért? - kérdezte Annie teljesen döbbenten.
- Mert... csak. - felelte Camille teljesen nyugodtan.
- Kitalálom. 'Louis, én nem vagyok elég jó neked. Ahol én vagyok, mindig csak baj van, és ezt nem engedheted meg magadnak.' Valami ilyesmi, nem? - kérdeztem. Jól ismertem Camillet.
- Igen, ezt mondtam neki. De az igazi oka nem ez. - válaszolt.
- Akkor? Eddig minden rendben volt... - Laura se értette, mi ez az egész. Camille csak megvonta a vállát.
- Camie! Mondj már valamit! - kérte Katy.
- Basszus, mi a szart mondjak?? Igen, szakítottam Louis Tomlinsonnal, akiről millió lány álmodik. Na, és? Louis rendes srác meg minden, de nagyon nem nekem való! Két hét alatt rájöttem, hogy nagyon nem való nekem a 'világ egyik legnagyobb bandájának énekesének barátnője' cucc! Nekem egyszerű, mezei srác kell, nem világsztár! Ez az egész 'mindent megszerzek neked ami kell' nem megy. Ok? Most szálljatok le a témáról. - fakadt ki Camille.
Hát igen. Ezután egy szót nem szóltunk a dologról, legalábbis Camie előtt. A lányokkal nem értettük, hogy ez hogy történhetett meg a legkisebb jel nélkül, de megtörtént.
Amikor hazaértem, ledobtam magamat az ágyamra, és végignéztem a szobámon. A szemem megakadt Zayn poszterén. És itt volt végem; elkezdtem bőgni.
A srácok nagyon hiányoztak már most. Zayn elment, Angliában van, több ezer kilométerre tőlem, és lehet, hogy egyszerűen elfelejt. Hogy egy játékszer voltam, amivel elütötte az időt. - gondoltam, miközben álomba sírtam magamat.

Az elkövetkezendő napokban a műmosoly nem jött le az arcomról, egyfolytában valamit csináltam, hogy ne legyen időm gondolkodni.
Újra elkezdtem hordani a DIY 1Ds nyakláncomat, és a karkötőmet.
Gyakran ültem le rajzolni, aminek az eredménye Egy-egy kép Harryről, Niallról, Louisról, Liamről és Zaynről, valamint egy csoportkép lett.
A hétvégén a szomszédok szerintem nagyon utáltak, mert beraktam a 'takarítós' CDmet, ami nagyjából az Up All Night mind a 18 száma + néhány X-Factoros szám + Egy-két Demi Lovato, Cody Simpson, meg ilyenek. A CD egész délelőtt maxon ment, mert az egész szobámat tetőtől talpig kitakarítottam, és új posztereket is raktam fel. Most van 23. Az üresen maradt falamra pedig idézeteket aggattam.

Annieval, Katyvel és Laurával nagyon sokat beszélgettünk, de nem az 1Dről; ők is deprimáltak voltak, mert nekik is eléggé hiányoztak a srácok.

Zayn egész végig nem volt fent Twitteren, legalábbis nem írt ki semmit. Tudtam a jelszavát, ezért csináltam egy fake profilt, és az övével belépve bekövettem. Lehet, hogy nem helyes, de kíváncsi voltam valamire.
Írtam neki egy DM-et.
"Hi Zayn! Hogy vagy?"
"Szia!" - jött vissza a válasz. Szóval a barátnőjének nem ír, de egy ismeretlennek igen. Pff.
"Nem Zayn vagyok, hanem Liam. Zayn már napok óta nem volt fent, ha valamit kiírt, azt is csak telefonról, és utána mindjárt ki is lépett." - ez már más... megkönnyebbülten felnevettem.
"Az jó. És te hogy vagy?" - írtam vissza.
"Nagyon jól, köszi. De várj, bekövetlek, és akkor ezt az én Twitteremről folytassuk, ne Zaynét használjuk:D" - kijelentkeztem, és rámentem a sajátomra.
"Én voltam az előbb is Liam! Csak kíváncsi voltam valamire. Hogy vagytok?" - írtam.
"Ó! Szia Julia! Hát... Hiányoztok!:D Ti?" - egész kellemesen elbeszélgettünk Liammel, de megkértem, hogy Zaynnek ne szóljon, hogy mit csináltam.

Közel két héttel miután a One Direction elhagyta Magyarországot, csütörtökön, nagyszünetben, a padomon ültem, és Twittereztem. A telefonom kiesett a kezemből, de hál' istennek nem jött ki az aksija. A többiek kérdőn néztek rám. Camille felemelte a telefonomat, és elolvasta a tweetet, amit olvastam.
- "Very special happy birthday to my little Terrie! :) love you! :)x." - olvasta fel hangosan Camie. - írta Zayn Malik. Ez most komoly? - kérdezte döbbenten. - Zayn kiirja egy másik csajnak, hogy szereti?? Miközben elvileg veled jár? Mekkora egy szennyláda! - mindenki minket figyelt. Szótlanul kiszedtem a telefonomat Camie kezéből, visszaraktam a zsebembe és leültem. A lányok megpróbáltak szóba elegyedni velem, de én csak mereven magam elé bámultam, és egy szót se szóltam, egészen, amíg haza nem értem. Vagyis ott se nagyon.
Nem akartam depis lenni. Felkaptam a gitáromat, és elkezdtem játszani és énekelni a vidám 1D-dalokat. I wish, More than this, Moments. Utóbbi számnál, Zayn szólójánál elsírtam magamat. Félreraktam a hangszert, és bőgtem. Sokat. Nagyon sokat.
Nem hiszem el. Legalább annyit képes lett volna mondani, hogy 'bocs, ne is reménykedj, hogy valaha is foglalkozok veled még. Csak jó voltál arra, hogy eltöltsem a szabadidőm veled." Legalább ennyit...

Másnap reggel vörös és durván karikás szemekkel ébredtem. Rá kellett jönnöm, hogy az évzáró napja van. Nagyjából összeszedtem magamat, és most itt ülök az ágyamon, és írom ezeket a sorokat.

Évzáró után remélem beülhetek a fotelembe, és megfogalmazhatok egy levelet Zaynnek, amiben megírok... Mit is? Na, most megyek, hamarosan indul a buszom.


Julia"

---

Sziasztok! :)
Itt a 2. évad első része is, ami bemutatja az elmúlt két hetet Julia szemszögéből...
Őszintén szólva kicsit szomorú vagyok, hogy az utóbbi pár részhez alig jött komment. :( egyáltalán van még értelme folytatni?:(
A következőt mejd nyaralás után hozom :)
xx Junilla :)

12 megjegyzés:

  1. nekem nagyon tetszik :) gyorsan a kövit és ne hagyd abba *-*

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett;)Remélem azért Zayn megkapja ezért még a magáét;DÉs nehogy abba hagyd!!*-*

    VálaszTörlés
  3. nagyon tetszik ez a rész :D gyorsan kövit :)

    VálaszTörlés
  4. Elejétől kezdve olvasom!!Imádom ahogy írsz, imádom a történeted, imádom a szereplőket és az egész blogot!!Csak így tovább és még véletlenül se hagyd abba az írást!!Sok puszi egy nagy rajondódtól xX♥

    VálaszTörlés
  5. Drága Dzsuliettünk! Úgy véljük hogy ez egy nagyon de nagyon remek kezdése a második évadnak, kíváncsian várjuk a kövi részt eszedbe ne jusson abba hagyni az írást mert szerintünk nagyon ügyi vagy........ puszika nagy rajongóid a Sárgaborsó& a Fasírt

    VálaszTörlés
  6. Julia!! Milyen a nyaralás? Nem csalódtunk benned és az újabb "vonatos jelenetben" :D Meg lett az eredménye a zaklatásnak... Ügyes vagy! Szeretés van. L.& A.

    U.I. Milyen volt az Ideglelés Csernobilban?
    U.I mégegyszer: khhhmmm csak hogy el ne felejtsde Pony Haroldot

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a nyaralás jó volt, rövid volt, itthon vagyok:( :D.
      u.i: ez most hogy jön ide?? amúgy nagyon jó film, én imádtam :D
      ui mégegyszer: dehogy fogom. csak az később jön ;)

      köszi!:) azért nyugodtan zaklassatok még egy kicsit;)

      Törlés

Ha tetszett a rész, vagy ha nem is, hagyjatok itt egy visszajelzést légyszi:)