2012. augusztus 3., péntek

25. fejezet - Hiányoztunk?

Sziasztoook!:)
Itt az új rész is, remélem tetszik. :)
Kaptam (az eddigihez képest) tök sok visszajelzést, és őszintén szólva elég hepi vagyok. :D Lehetséges, hgy ez így marad? :3 :D Természetesen nem hagyom abba. Vannak terveim, és azokat meg is szeretném valósítani. :D
A rész megírása közben végig egy számot hallgattam, és aztán rájöttem, hogy ez tök ironikus. Little Mixet hallgatok(imádom a Wings-t! az egy dolog hogy Perrievel kapcsolatban van egy bizonyos véleményem, de jó hangja van a csajoknak.), miközben Zayn Malikos fanfictiont írok... :D

Na jó... :D nem dumálok többet:D
xx
Junilla:)
---
*Louis szemszöge*

A kezem már nagyon jól érzi magát, csak egy kicsit meghúzódott. Na jó... nem terelem a szót.
Camille szakított velem. Ezt nem gondoltam volna. Nem vagyok mérges, meg semmi, csak ez most hirtelen jött. De lehet, hogy igaza volt, és nem passzolunk egymáshoz... A repülőn egész végig alig szólaltam meg; Camie húzása fájt.
A srácok nem hagytak szomorkodni, minden nap valami programot szerveztek, minden este bulizni cipeltek.
Csütörtökön, az egyik buliban aztán találkoztam egy nagyon kedves lánnyal, és minden mindegy alapon meghívtam randizni. Elfogadta a meghívást, és szombaton elmentünk egy kávéra. A héten majdnem mindennap találkoztunk, és ragyogóan megértjük egymást. Nem gondoltam volna, hogy Camille után ilyen gyorsan találok valakit, de a lány nagyon kedves, gyönyörű, és nevet a vicceimen, még a rosszakon is, és úúúh. Lehet, hogy ilyen gyorsan belezúgtam?
Meghívtam ide, Magyarországra is, két hétig csak nélkülözhetik majd. Elfogadta a meghívást, és most itt állunk az egyik zebránál, várva, hogy végre zöld legyen az a rohadt lámpa.
- Öt. Négy. Három. Kettő. Egy. Menjünk - intek a többieknek, de Liam visszahúz.
- Várj! - mondja halkan.
- Mi az? Csak nem üt el egy kocsi. - nevetek. Niall is észreveszi, hogy mit látott Liam.
- Az ott Julia! Ha észrevesz bennünket, az egész tervünk füstbe megy - mondja.
- Igen. Egy pirosat csak kibírunk. - szól Harry is. Jaj már. Várunk. Julián sötét napszemüveg van, és szinte innen hallom ahogy a fülébe szól a zene. Ott van Laura és Katy is. Niall és Liam felnéznek, és nehezen bírják ki, hogy ne menjenek oda szerelmükhöz.
- Na, most ti várjatok! - mondom. - Még egy pirosat megvárunk. - vigyorgok. Semmi áron em ismerhetnek fel bennünket.

*Julia szemszöge*

- Sziasztok! - köszöntem a lányoknak. Ők fürkészve néztek rám, de csak mosolyogtam.
- Egy hét múlva találkozunk a srácokkal! - mondta Katy mosolyogva. Hát ja. Két héttel ezelőtt a srácok azt mondták, három hét. Kíváncsi vagyok, mi lesz ebből.
Lementünk az udvarra, ahol Annie és Camille kaptak kitüntetést az éves teljesítményük miatt. Annie arcán lehetett látni, hogy a háta közepére se kívánja ezt, és csak vissza akar menni soraink közé. A (szerintünk túl hosszú) ünnepség után felmentünk a másodikra, ahol a tantermünk volt. A lépcsőfordulónál jártunk, amikor felcsendült egy ismerős, gitáron játszott dallam.
- Ez meg mi? - kérdezte Laura, a homlokát ráncolva. Gyorsan felmentünk. Amikor végignéztünk a folyosón, egy pillanatra egyikőnk sem értette meg, hogy most mivan?

A One Direction állt a termünk előtt. Liam időközben elkezdte a szólóját.

Boldogan elmosolyodtam, de aztán elfelhősödött az arcom. Annie, Laura és Katy boldogan mentek oda barátjukhoz. A srácok öleléssel köszöntötték őket, de folytatták az éneklést. A falnak dőltem, és a fejemet leszegve szedtem össze a gondolataimat.
Zayn nem volt ott.
Nem akartam sírni, de iszonyatosan csalódott voltam. Minden rémálmom beteljesült. Zayn... el se jött.
Niall szólójánál felpillantottam, és megláttam egy gyönyörű, barna hajú lányt, aki kicsit messzebb állt, és Louist figyelte. Amúgy, Louis kísérte a srácokat gitáron. Nem is tudtam, hogy tud gitározni.
Refrén. Összeszorult a gyomrom. Zayn szólóját vajon hogyan oldották meg, ha ő már nem vette a fáradtságot, hogy idetolja a seggét Magyarországra, hogy szemtől szembe elmondja, hogy mi van?
- Flashing lights in my mind, going back to the time, playing games in the street, kicking balls with my feet... - hallottam meg azt a gyönyörű hangot, amit egész eddig hiányoltam. Zayn egy szekrény mögül lépett ki, mosolyogva. Egy pillanatig átfutott a fejemen, hogy ez csak egy hologramkép. De nem.
Zayn befejezte a szólóját, és széttárta karjait, hogy megöleljen. Nem számított, hogy mit írt ki Twitterre, nem számított, hogy nem szeret már, nem számított semmi. Pár lépéssel ott termettem mellette, és nemcsak hogy megölelt, de meg is pörgetett. A karjaiban tartva énekelt tovább.
A dal végén, a 'before you leave me today' helyett 'I don't leave you today'-t énekeltek. Közben elkezdtek folyni a könnyeim, lehet, hogy Zayn most akar szakítani velem, de ez az egész nagyon szép volt.
A dal végén Zayn akart valamit mondani, de az ofő köszörülte meg a torkát.
- Ja. Persze. Jövünk. - mondta Katy. Letöröltem az arcomat, és bementünk. Az ofő gyorsan kiosztotta a bizonyítványokat.
- Jó nyarat kívánok mindenkinek - mondta. - És Laura, Annie, Katy, Julia. Sok sikert! Ugye nem baj, ha én is ott leszek? - kérdőn néztünk össze.
- Tessék? - kérdezte Annie.
- Sok sikert... mihez? - értetlenkedett Laura is.
- Vagy úgy. Nem mondtam semmit. - mosolygott. - Na, nem tartalak fel benneteket. Szeptemberben találkozunk.
Már majdnem mindenki kiment, mikor a srácok elkezdtek minket az évfolyamtársaink termébe tuszkolni, ami az énekterem. A C-s osztály már hazament, egyedül az énektanár, és egy férfi volt bent. A fiúk bemutattak bennünket a férfinak. Enyhén döbbentek voltunk. Egy producer volt, aki elintézhet nekünk egy lemezszerződést(?).
- Mivan?? - kérdezte Katy.
- Amikor karaokéztunk... Mondtuk, hogy szerzünk nektek. Megmutattuk egy pár nagyfejesnek a videókat, amiket felvettünk, és nagyon tetszett nekik. Minden amit tennetek kell, az az, hogy énekeltek egy számot. Ha jók vagytok, két hét múlva Londonban aláírjátok a szerződést. - mosolygott Niall. Kicsit se néztünk rá hülyén. De mit veszthetnénk?
- Ömm... hát jó - felelte Annie.
- Ja. De mit énekeljünk? - töprengett Laura.
- Egy gyros számot - felelte Liam.
- Van egy ötletem - nézett fel Katy. - Gép van a közelben? - az énektanár bekapcsolta.
- Na, mi a zseniális ötleted? - kérdezte Annie, kicsit gúnyosan.
- Nos.. kezdte Katy. Halkan megbeszéltük, hogy ki hogyan és mit fog csinálni, majd benyomtuk a zenét.
- Mozogjatok, lányok! - szólt közbe a producer.
Annie kezdte Jesy szólójával, majd Laura folytatta Jade-ével. Katy Leigh-Anne részeit énekelte.
Én énekeltem Perrie részeit, és átvettem a "master of echos" szerepet(itt lesz megemlítve), amivel ironizáltunk egy kicsit, mert Perrie Zayn exbarátnője. De a sorsot néha ki kell hívni.
Improvizáltunk egy klassz kis koreográfiát; mondjuk az eredeti videóból csórtunk elemeket, de összességében elég jó lett. Az egyik refrén közben a lányok odamentek a barátjukhoz, és kicsit táncoltak velük, de én csak egy pillantást vetettem Zaynre, és odamentem Louhoz és lányhoz, akiről mellesleg még mindig nem tudtam, hogy ki. Mérges voltam Zaynre, és ezt neki is éreznie kellett. Louis ezt vigyorgva nyugtázta, és belement a játékba.
A szám végén döbbentünk rá, hogy a zenét hallva a folyosón beszélgető diákok bejöttek, és a fél évfolyam figyelt bennünket. És a szüleink is. Azt nem tudom, hogy kerültek oda, de úgy látszik, mindenki tudott erről, csak épp mi nem. Kérdőn néztünk a producerre, aki összecsapta a tenyereit.
- Lányok, ez elképesztő volt. Akkor két hét múlva találkozunk Londonban, hogy aláírjátok a szerződést, és elkezdjük a dalokat gyártani. Most mennem kell, indul a gépem. Öröm volt benneteket megismerni. - mondta, megrázta a kezünket, elköszönt a tanároktól, és elment.
- Aztak*va. Lemezszerződésünk van! - ocsúdott fel a döbbenetből Annie. Egymásra néztünk, és elkezdtünk sikongatni és táncikálni. Azért ez nem semmi.  Lemezszerződés. Áááá!
- Ezt ünnepeljük meg! - kiáltotta Niall. - Kibéreltük a Mekit két órára. Hívjatok akit akartok.
Na, ezt nem kellett sokszor mondani. Aki az évfolyamból ott volt, mind meg lett hívva, mert mért ne.

***

- Nekem ez nagyon nem tetszik. - mondta Laura. Kérdőn néztünk rá.
- Nézd. Sophie. Nagyon ráakaszkodott Niallre. Mióta itt vagyunk folyamatosan flörtöl vele. - kicsit jobban odanéztünk, és valóban, az egyik osztálytársunk, Sophie nagyon nyomult Niallre. A szőke srác reakciójából nem tudtuk leszűrni, hogy mit gondol erről. Elhívtuk onnan Laurát, rendeltünk egy Shake-et, és visszamentünk. Éppen időben, mert Sophie megcsókolta Niallt. Laurának a földbe gyökerezett a lába. De nem kellett csalódnia barátja hűségében. Niall azonnal hátralépett, dühösen meredt Sophie-ra, majd elkezdte osztani. Meglátta Laurát, és látta, hogy a lány látta a csókot. Félénken odament hozzá.
- Ugye tudod, hogy ő csókolt meg? Én ezt nem akartam... - Laura félbeszakította a srác mondanivalóját, és egyszerűen megcsókolta. Nem az a féltékeny, haragtartó típus.

***

A mekis kajálás után Zayn egyszerűen fogott, és behúzott egy taxiba. Bemondta a címünket, mire a sofőr elindult. Kérdőn és dühösen meredtem rá.
- A szüleim is ott voltak! Elvittek volna! Amúgy is, mit akarsz? Mért nem Terrie-vel vagy?? - vágtam a fejéhez. Zayn az ajkát harapdálva bólintott.
- Azt hiszem, tartozom egy magyarázattal...

3 megjegyzés:

  1. Azta nagyon jó rész lett. Imádom! Van egy meglepim a blogomban számodra egy díj!!
    http://stratanewlife.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Úúhh... Ez rohadt jó lett. Imádom *.* :D

    VálaszTörlés

Ha tetszett a rész, vagy ha nem is, hagyjatok itt egy visszajelzést légyszi:)