2012. augusztus 12., vasárnap

27. fejezet - A buli...

Sziasztok!:)
Itt a 27. rész is, amiben összesűrítettem egy hetet, remélem elnyeri a tetszéseteket:D és uhh remélem nem lesztek mérgesek a vége miatt, főleg Annie nem. :3
A szereplők listája pedig bővült, és a srácokról is irtam pár sort:)
xx
Julia:)

- De akkor még van itt egy nagyon fontos kérdés. - mondta Annie
- Mégpedig? - kérdezte Harry.
- Mégpedig: mi lesz a bandánk neve? - kérdezte Annie.

- Jó kérdés. Ezt hagyjuk majd akkorra, amikor aláírtuk a szerződést. Nem akarok ezzel szórakázni. - Laura
- Én se - bólintott Katy
- Itt van egy dolog, ami engem érdekel. Zayn te mióta beszélsz magyarul? - kérdeztem, mire a srác felnevetett.
- Ebben a két hétben csináltunk egy alapvető magyarkurzust. - Zayn
- Mit tudtok? - kérdeztem, mire a srácok elkezdték felsorolni
- Szeretnél valamit a barátnőmtől? - Zayn
- Seggfej! - Lou
- Van itt kanál? - Liam
- Bankrablás! Ide a pénzt! - Harry
- Hol van a legközelebbi étterem? - Niall
- Szeretlek! - mondták közösen.
- Na jó. Ez most annyira tipikusan ti voltatok. - nevetett Annie.

***

- Bocs, hogy ilyen sokáig tartott. A lányok már elmentek? - szólt Anyu, miközben segítettem neki kipakolni a bevásárolt cuccokat.
- Ja. Ömm... Anyu? Zayn valami olyasmit mondott, hogy itt alszik nálunk. Igaz ez? - kérdeztem óvatosan.
- Igen, igaz. Majd segíts megágyazni a vendégszobában légyszi. - válaszolta Anyu.
- Oké. - ezt nem egészen így képzeltem. Na mindegy. - Amúgy mi az a nagy letakart izé a nappaliban? - kérdeztem. Zayn már utalt rá, de még mindig nem tudtam mi az, és fúrta az oldalamat a kíváncsiság.
- Majd megtudod. Most gyere segíts. - Bementünk a vendégszobába, ahol Anyu megállt, és elgondolkozott. - A saját cuccodat azért neked kell lehoznod. - mondta.
- Jajjdejóó! - sikkantottam, és már le is hoztam a cuccomat. A nyáron a húgommal általában a lenti vendégszobában alszunk, mert fent túl meleg lenne. Úgylátszik, Csenge feláldozta magát, hogy mi lent alhassunk(ja, persze. megkapta a nagy légkondit amiért mindig könyörög...).
Alighogy készek lettünk, amikor Zayn lépett be a szobába.
- Na, lerántjuk a leplet a titokról. Jöttök? - kérdezte egy cuki mosoly kíséretében. Ezt nem kellett kétszer mondani, azonnal a nappaliban termettem.
- Nos, Kíra két hétig a tiéd. - szólt Zayn, és leszedte a lepelként használt asztalterítőt a terráriumról. Egy gyönyörű kígyó volt benne, aki figyelmesen nézett körbe.
- Úristen - suttogtam. Zayn az ajkát harapdálva fürkészte a reakciómat. - Ezt te... szóval, a te ötleded volt? - kérdeztem. A srác lassan bólintott.
- Igen. Beszéltem a srácokkal a kígyós-pókos bemutató után és amíg Magyarországon vagyunk gondoskodhatsz érte, már ha akarod... - belefojtottam a szót, amikor egyszerűen a nyakába ugrottam.
- Köszönööm! - vigyorogtam, majd adtam Zaynnek egy puszit. Óvatosan kiszedtem Kírát a terráriumból, és megsimogattam a fejét.
- Remélem nem harapsz majd meg. De az egereket a padláson megfoghatnád, nem? - kérdeztem a kígyótól, mire mindenki felnevetett.


Este Zaynnel felkutattuk az erdőt, és találtunk egy gyönyörű tisztást az erdő legmélyén, amit kettészelt egy patakocska.
- Nem is tudtam erről! - ámultam. Zayn a karjai közé kapott.
- Nagyon szép hely. Mostantól kezdve ez a titkos helyünk, jó? - kérdezte, mélyen a szemeimbe nézve. Bólintottam, mire nyomott egy puszit a számra, elengedett és elhátrált pár métert.
- Kapj el! - nevetett, mire utánafutottam.


***

- Mi a szöszt csinálsz? - kérdezte Zayn, amikor kómás fejjel bejött a szobámba. Szombat reggel volt.
- A körmömet festem. - feleltem neki, miközben a fekete illetve pink lakkot kentem a körmeimre. Kíra az íróasztalon álló terráriumban aludt.
- Hajnali nyolc óra van. Amikor felébredtem nem voltál mellettem. Tisztára megijedtem, hogy elraboltak - vágott Zayn szomorú képet.
- Hát persze - mosolyogtam, felálltam és átöleltem. - Tudod, egy srác pár héttel ezelőtt elrabolta a szívemet, és azóta se kaptam vissza. Nem is kell. Őrizze csak meg - mosolyogtam.
- Jajj te! - nevetett Zayn, és megcsókolt. Amikor elfogyott a levegőnk, és eltávolodtunk egymástól Zayn elhúzta a száját
- Körömlakkszag van - panaszkodott, majd leült az ágyamra. - Nekem is befested? - kérdezte, amúgy tökéletesen manikűrözött kezét nyújtva.
- Komoly? - kérdeztem.
- Jajám. Mint neked. - vigyorgott.
- Hát jó...
Tíz perccel később Zayn a tükör előtt állva csodálta a körmeit.
- Nagyon szexi - nevettem, mire beállt egy tök csajos pózba
- Tudom - pihegte, mire még jobban nevetnem kellett.
- Na jó. Indulnunk kell ha időben fel akarunk érni a hegyre. Mossam le a lakkot? - kérdeztem
- Nem kell. Tetszik így. - Zayn felkapta a telóját és a pénztárcáját, majd indult kifelé.

Aznap a Mecsextrém előtt találkoztunk a többiekkel. Szoktatni akartam Zaynt a parasztos életmódhoz ezért busszal mentünk. Páran alaposan megbámulták a kezét, de ő csak rávigyorgtott az illetőkre.
- Halii! - öleltem meg a lányokat meg a srácokat is.
- Zayn, mit csináltál a kezeddel? - nézett Laura furán a srácra
- Hát nem szexii?? - kérdezte Zayn, mire mindenki kérdőn felém fordult.
- Ne tudom mit szívott - vontam meg a vállamat.

***

Minden nap csináltunk valamit, mentünk valahova, alig voltunk otthon. Engem ez nem zavart, ez volt az első olyan nyár amikor nem otthon kockulok. Pénteken Anyu elmondta, hogy a hétvégén lesz neki egy céges találkozója az ország másik felén. Este indulnak Apuval, a húgomat pedig útközben kirakják a mamámnál. Vagyis egész hétvégén Zayné és az enyém a ház. Nem azok a gondolatok jutottak eszembe, amiknek kellett volna.
- Áthívhatom a többieket és csinálhatok egy bulit? - kérdeztem kutyaszemekkel.
- Ezt még megbeszélem apáddal. - felelte Anyu.
A végeredmény az lett, hogy áthívhattam a többieket azzal a feltétellel, hogy nem iszunk alkoholt. Ezt megígértem nekik, de tudtam, hogy úgysem tartjuk be. Harry és Louis gyorsabban be lesz rúgva, minthogy elmondhatnám nekik az alkoholtilalmat. Majd Liamre jut a hálátlan feladat, hogy kordában tartson bennünket.
Anyuék megvárták, amíg a többiek hatra átjöttek, majd elköszöntek tőlünk.
- Ne feledjétek! Nem szeretném romokban látni a házat. - figyelmeztetett Anyu - és a rendőrséget se hívják ki a szomszédok, úgy bulizzatok.
Ja, persze. Tíz fiatalt egyedül hagyni egy házban. Nem tudom, hogy ezt hogy engedhették meg. Na mindegy.
Niall és Liam átrendezték a nappalit, addig mi a lányokkal kiszedtük Harry táskájából a piákat. Nem spóroltak. Koktélok, Sör, vodka, minden volt ott.

Este tíz óra körül már elég sokat ittunk mindannyian. Alkoholista bagázs vagyunk, na. Már nehezen érzékeltem, mi történik körülöttem. Az udvaron voltam, és Eleanort vártam, aki 'hozok még piát!' felkiáltással tűnt el a házban, amikor valaki hátulról átölelt. Elkezdte csókolgatni a nyakamat, én pedig halkan felnevettem, megfordultam, és mosolyogva belenéztem a csillogó szempárba. A srác megcsókolt, beletúrtam a hajába, miközben ő egyre szorosabban ölelt. Egy ideig az udvaron állva csókolóztunk, majd hirtelen elhúzódott tőlem, az ajtóhoz ment, és játékosan intett, hogy kövessem. Bár egy kicsit dülöngélve, de vihogva mentem utána. A srác a kanapén ült. Odamentem hozzá, beleültem az ölébe úgy, hogy szembe legyek vele, a lábaimat a dereka köré fontam és folytattuk a csókolózást. A keze a pólóm alá csúszott, és egyre feljebb emelte. Felemeltem a kezemet, és segítettem neki levenni a ruhadarabot, majd én is levettem az övét. Egy pillanatig csodáltam a felsőtestét, majd ismét megcsókolt, egyre hevesebben.

*Zayn szemszöge*

Huhh... Mi aztán tudunk bulit csapni! Aww, dülöngélek! Ez tök vicces! Megkeresem Juliát. Nem vagyok berúgva. Kicsit se. Éppen csak annyit ittam, hogy az alaposan felkorbácsolja az érzéseimet. Hihi. Huh, ott egy smároló pár a kanapén. Egyikőjükön sincs póló. A csajon fekete melltartó van, aminek a pántját a srác birizgálja. Élvezik amit csinálnak, ez látszik rajtuk. Hihi. Na jó, továbbmegyek, de hol van Julia?
Megtorpanok, és visszamegyek a nappaliba. Rádöbbenek, hogy az ott a kanapén nem más mint Julia. Nem is tudom mit érzek. Fájdalmat. Bánatot.
Felkapom a mellettem álló, majdnem teli Whiskey-es üveget, és kimegyek a házból. Nem tudom, merre megyek, csak egy dolog érdekel: kiverni azt a képet a fejemből.
Kiverni a fejemből ahogy Julia egy másik sráccal csókolózik.
Harryvel.

6 megjegyzés:

  1. Mérges? Dehogy, sőőt...örülök , hogy felpörögnek megint az események. Bár Zaynt kicsit sajnáltam :(((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:) már én is untam a "nothing happens" részeket:)

      Törlés
  2. Imádott Juuuuuuullliiiiaaaaaa!!!!!!!!!
    Az a rész volt a legjobb amikor a srácok elmodták h miket tanultak magyarul! :D SZegény ZAyn annyira sajnáljuk ez szemétség volt Harrytől.......:( Nagyon szupcsi volt nem tudnád minél hamarabb hozni a kövi részt? :) *.* ölel és csókol Sárgaborsó&Fasírt

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöööm!♥ igyekszem minél előbb hozni:)
      xx

      Törlés
  3. Háttttt........nagyon jó mint mindig de ezt mindig elmondjuk mert télleg nagyon jó <3 bár ott még Niallt is hozzá veheted volna h gyorsabban be lesz rúgva... című résznél mert ő is az :D <3 L.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszii:) ♥ jujj igen, mint abban a videóban... na mindegy ez már így marad:D

      Törlés

Ha tetszett a rész, vagy ha nem is, hagyjatok itt egy visszajelzést légyszi:)