2012. augusztus 10., péntek

Első díjam :)

Sziasztok!:)
Megkaptam az első díjamat *.* El se hiszem! Annyira köszönöm bebe0909! :) ♥





1.) Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról!
2.) A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell!
3.) 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek!
4.) 11 embert meg kell jelölni és linkelni! (Nincs visszaadás/visszajelölés)




1)
- Félig német félig magyar származású vagyok, kint Németországban születtem.
- Nagyon szeretek rajzolni; az eddigi legjobb Harry Styles-ról készült.
- Van egy gitárom, amit húsvétra kaptam.(Azt nem mondtam h tudok rajta játszani)(Azért a WMYB a One Thing meg a More than this megy)
- Iszonyatos arachnofóbiám van:|
- Régebben grundbírkóztam.
- Egyik legnagyobb példaképem Zayn, és ezt nem azért, mert ő Zayn Malik, hanem mert neki is szembesülnie kell(ett) a rasszizmussal, ugyanúgy mint nekem, de kitartott, és megvalósította az álmát. :)
- Fogalmam sincs hogyan szedjem össze a 11 dolgot. Deee eszembe jutott még valami! Folyékonyan beszélek németül és magyarul, az angol is elég jól megy és júniusban elkezdtem arabul is tanulni:)
- Zene nélkül az életem egy nagy szürkeség. Kell a zene, különben beleőrülök mindenbe.
- Egyszer a haverokkal Mojitót kevertünk a sütibe és megetettük a családjainkkal*.*
- Lassan megőrülök. A múltkor azon kaptam magamat hogy beszélek(?) a poszteremhez. Akkor is ha csak egy pár szó volt, ez ilyesztő! :D
- Nagyon szeretem a karikás sorozatokat meg hasonlókat nézni a TVben. Kedvenceim a CSI és az NCIS minden változata, a Castle ill. a Vampire Diaries.



2)
Van kedvenc könyved, regényed, versed?
Konkrétan kedvenc könyv nincs, de amit mindig nagyon szívesen kézbe veszek az a Végzet Ereklyéi sorozat Cassandra Clare-től, és a SzJG sorozat Leiner Laurától :)
Mikor döntöttél úgy, hogy blogot írsz?
Tavaly novemberben kezdtem el egy teljesen más témáról írni, aztán májusban kezdtem el az 1Ds blogomat:)
Ki a kedvenc magyar énekesed/énekesnőd?
Ömm... ööö... háát... nemtom.
Hány éves korodtól írsz?
Ha jól emlékszem 6. Akkoriban írtam egy háromoldalas mesét *.*
Ki álmaid férfia?
Nem nehéz... Zayn Malik ♥ :D
Ha a világon bármelyik ember bőrébe bele bújhatsz ki lenne az?
Fújj ez olyan undorító. Nem Hoth-on vagyunk hogy bele kellene bújnom valakibe hogy túléljek. Amúgy meg... nem szoktam ezen gondolkozni. Szeretem az életemet azon kívül, hogy a 'példaképeim' nem tudják hogy létezek, és általában gyűlölök mindent és mindenkit a környezetemben, mert éppen olyan kedvem van.
De most mondok valamit... ömm. 
Hogy jellemeznéd magad?
Nem szeretem magamat jellemezni mert az mindig olyan szubjektív... 
Mindigis kicsit kívülálló voltam, csendes, de ha éppen rám jön az ötperc akkor nagyon hülye tudok lenni. Annyira nem vagyok társasági lény, általánosban megszoktam hogy nem nagyon foglalkoztak velem és megvagyok egy zenelejátszóval könyvekkel, gitárral és rajzcuccal egyedül is;) na jó. ez nem kifejezetten jellemzés.
Hol dolgoznál a legszívesebben?
New Yorkban/Los Angelesben helyszínelőként vagy patológusként, esetleg szövetségi ügynökként :D
Hogy képzeled el a jövődet?
2012. dec. 21-én úgyis meghalunk. (Amúgy azt nem ajánlom mert a One Direction elv. 2014ben MO-ra jön.)
Az pedig egy dolog, hogy valamelyik 1D-tag oldalán barátnőként majd feleségként képzelem el, mert ez úgyse jön össze. 
Meg amúgy is: melyik jövőmet? a három nap múlvait? nos, akkor a barátnőimmel megyek moziba, költök egy rakás pénzt és rájövök h ismét nincs spórolt pénzem a francia utazásra.
A tizenöt év múlvait? valamelyik nagyvárosban élő, mondjuk helyszínelő, családdal, akinek már megjelent pár regénye... <-- valahogy így :D
Kötődsz valamihez (pl. tárgy stb.)?
Nem kifejezetten. A nyakláncom és a gyűrűm mindig rajtam van, de ez kötődés-e? :S
Sportolsz valamit?
Úgy 'rendesen' már nem. Esténként szoktam futni :D

NOS. A két első "feladat" után asszem rájöttetek, milyen retardált válaszokat adtam. Ilyen napom van. :D nézzétek el pls! :))

3)
Mióta írsz illetve miért kezdtél el írni?
Ki a legnagyobb példaképed?
Ki az álompasid?
Hogy képzeled el a jövődet?
Van kedvenc könyved? Ha igen, mi?
Játszol hangszeren?
Ha kifognád az aranyhalat, mi lenne a három kívánságod?
Van kabalád, vagy ilyesmid?
Mi a kedvenc számod(mmint zeneszám)?
Hány éves vagy?
Ha megtehetnéd visszatekernéd az időt, hogy megváltoztass valamit?


4)
Rebecca(vagy most már Barbie?!)


---

egy kérésem lehet? :3
köszii:)


xx
Julia :) ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha tetszett a rész, vagy ha nem is, hagyjatok itt egy visszajelzést légyszi:)