2012. augusztus 28., kedd

3 hónap.

Sziasztok! :D

Valójában köszönetet szeretnék mondani, ugyanis a blog ma 3 hónapos és úúristen! Nélkületek biztos nem írtam volna ilyen sokáig♥ :D
Tegnap átléptük a 10.000 (!!!) megtekintést, jujj annyira boldog vagyok♥ :D

És légyszi-légyszi, ha van valami ötletetek, mert nekem nincs, hogy mi legyen a lányok bandájának a neve, írjatok egy komit, vagy Twitteren (https://twitter.com/JuliaBasler) vagy
FBn(http://www.facebook.com/basler.julia) ömm és Kik-en (Junilla) is el tudtok érni. Hmm ezt így elnézve nekem van egyáltalán még életem?! Najó:D

A következő rész... nem tudom mikor lesz. Holnap, ha minden jól megy. De a jövő héttől vagy hosszabb időközönként jönnek a részek, vagy gyorsan egymásután mert annyira unom magamat órákon, hogy írok:D

Nem ezek a legjobb képek, de nincs itt a telefonom, ahol rajta vannak a legújabbak, szóval sorry guys, csak akartam felrakni párat :D

xx
Julia:)

Ezt az 1D Newsletterhez csatolták, a stúdióban készültek :D






7 megjegyzés:

  1. ÓÓ már azt hittem, hogy új rész...:(( most nagyon szomorúú vagyok :( de nem baj. legalább még nagyobb izgatottsággal fogom olvasni a kövit. :DD ne csodálkozz az 10.000 megtekintésen mert baromi jó az oldal szóval nem hiábaa.!! <3 *__*

    VálaszTörlés
  2. írni akartam neked csapat nevet fb-n de nem tudok üzit küldeni. ://

    VálaszTörlés
  3. Én a Love time-ra gondoltam mert olyan jól hangzik...:PP és egyébként is általában, az angol vagy amerikai zenekaroknak, bandáknak a nevei nem igazán értelmesek magyarra fordítva..néha még a szöveg sem... (pl.: little mix) xdd

    VálaszTörlés

Ha tetszett a rész, vagy ha nem is, hagyjatok itt egy visszajelzést légyszi:)