2013. május 8., szerda

41. fejezet - Trouble, trouble

hii.
két hónap késés, mini rész, ami igazából nem rész, csak egy légykaki, de valamit akartam írni hogy tudjátok, nem haltam meg(még), de erre bizony nincs mentség! a géptilalom ugye most kontárkodik, nem lehetek napestig a könyvtárban mert kicsit feltűnő hogy délben végzek ötkor megyek haza.
annyit variáltam az utóbbi időben, de most be fogom fejezni, mert jön az évvége és lesz teeeemérdek szabadidőm, amikor szabadon folyathatom a fantáziámat. ha még érdekel, amit nagyon remélem. már kitaláltam az engesztelést. ahh. :DD
xx
---
- Na gyerünk, borítsd ki a bilit - utasított Katy. Én meg belekezdtem. Miután végeztem a történettel, a lányok "kicsit" döbbenten bámultak rám.
- Nos - kezdte Annie. - röviden és tömören.... te nem vagy normális.
Úgy értem. Zayn Malik a pasid. Vágod. Zayn Malik. És te úgy döntesz, hogy egy sráccal megcsalod, aki... akiről most nem mondanék véleméyt mert az nem lenne túl kedves. Ha Zaynnel ennyire nem megy ez az egész, ne áltasd magatokat! Ha annyira kihűlt a kapcsolatotok, hogy megcsalod miközben más országban vagy, akkor szakíts vele és legyél Jamessel. Ne hazudozz neki összevissza. Vagy a másik opció, hogy elgondolkodsz, rájössz, hogy mit jelent neked Zayn, dobod Jamest és elmondod Zaynnek hogy mit csináltál, mert ha évek múlva tudja meg, mondjuk a sajtón keresztül, akkor nem hiszem hogy megbocsát. Csakhogy akkor már Jamesnek sem fogsz kelleni. Gondolkozz el ezeken. - osztotta le Annie, én pedig lesütöttem a szememet.
- Gyűlölöm, hogy mindig igazad van - sóhajtottam - Van itt valahol egy gép? - Laura felpattant és a szomszád szobából áthozta a laptopját.
- Ez meg mi? - néztem furán a gép fedelére, amin alkoholos filccel felrajzolt pálcikaemberek és hasonló remekművek díszlegtek.
- Lou unatkozott - vonta meg a vállát Laura. Elnevettem magam. Ez elég jellemző. Felnyitottam a gépet és Laurára néztem.
- Jelszó?
- Add ide, beírom - vette el a gépet. Kicsit rácsodálkoztam a több mint harminc karakterre, de Lauráról van szó, már megszoktam a fura dolgait. Nyújtottam a kezem, hogy visszakérjem, de Laura elkezdett kattintgatni
- Pillanaaaat - nyújtotta a szót. Fél perc múlva kaptam meg a gépet.
- Megváltoztattad a háttered? - kérdezte Katy unottan. Laura nem felelt, de a pír felkúszott az arcába. - Tudod mit? Nem is akarom tudni - legyintett Katy, Laura pedig égővörös fejjel bólogatott. Kuncogva nyitottam meg a böngészőt; egy bulvároldal jelent meg. Majdnem elkattintottam amikor megakadt a szemem valamin. Az egyik szalagcímen Zaynnel voltunk, közöttünk egy cakkos vonal húzódott, a szöveg pedig így szólt: "Vége a románcnak?" Gyorsan rákattintottam és végigfutottam a cikken, miszerint Zayn megcsalt engem egy pincérnővel, aki képeket is készített az esetről, én pedig Zaynt egy ismeretlen sráccal.
- Baj van? - kérdezte Annie - mármint még nagyobb, mint eddig? - színtelen hangon olvastam fel a cikket.
- Oké, akkor most lesz, hogy mi kimegyünk, ti Zaynnel meg tisztáztok mindent. Bár most nem tudjátok megcsinálni azt, mint a múltkor amikor szakítottatok, de leszarom. Kezdjetek valamit magatokkal. - rendelte el Annie, és feltápászkodott, majd kiment a szobából. Katy és Laura követték. Sóhajtva és kicsit parázva kapcsoltam be a Skype-ot. Alig töltött be amikor már pittyegett is, hogy valaki hív. Zayn. A szám szélét rágva kattintottam rá a hívás elfogadására és a kis ablakban még gyorsan megigazítottam a hajamat - nem mintha számítana, de akkor is - majd amikor Zayn is megjelent a képernyőn, pillanatokig csak bámultam, majd lesütöttem a szememet.
- Szia - mondtuk szinte egyszerre, majd elmosolyodtunk.
- Olvastam egy cikket. - kezdte Zayn egy nagy levegő után, amit bár nem hallottam, de láttam a vállai mozgásán, ismerem annyira, hogy tudom, mit csinált.
- Igen... én is.
- És mit szólsz hozzá? - kérdezte halkan. Megvontam a vállamat.
- Azt, hogy ezt nagyon sürgősen meg kell beszélnünk. - mást erre tényleg nem tudok mondani. Zayn bólogatott.
- Az biztos. Szóval. MIVAN?

---
szóóóval amint megint rendesen gépezhetek felkerül a maradék: )

5 megjegyzés:

  1. mikor jön új rész?

    VálaszTörlés
  2. mikor lesz kövi rész már?? am jó a blogod. :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bocsanat geptilalmam van szoval nem tudom megirni ahogy terveztem:( holnap infooran felkerul

      Törlés
    2. semmi baj, csak már nagyon várom a kövi részt. :D

      Törlés

Ha tetszett a rész, vagy ha nem is, hagyjatok itt egy visszajelzést légyszi:)