2012. június 24., vasárnap

14. fejezet - Is breá liom tú

Sziasztok! :) Itt a 14. fejezet is.
Kérlek benneteket, hogy komizzatok, vagy Twitteren/FB-n jelezzetek vissza, hogy hogy tetszett a rész! :)
Sietek a következővel!
Junilla

--- Másnap ---

A srácok ismételten a suli előtt vártak ránk. Leültünk az egyik térre, a szökőkút mellé, és dumáltunk.
- Emberek, én rohadt éhes vagyok. - mondta Harry elkínzott arccal.
- Ja, én is. Menjünk mekibe kaját venni! - állt fel Lou. Bólintottunk. Aztán eszembe jutott valami, amit már napok óta terveztem, de soha nem nyílt alkalmam megvalósítani. Most tökéletes időpont lett volna rá, így megfogtam Niall karját és visszahúztam

- Niall, beszélhetnénk amíg a többiek kaját vesznek? - a szőke srác úgy nézett rám, mint aki nem normális.
- De kaja! - kihalásztam a zsebemből egy pár ...t és odanyújtottam Laurának.
- Nekem légyszi epres shake-et meg nagy krumplit, neki meg amit akar. - Niall ebbe beleegyezett és miután a többiek elmentek leült mellém a szökőkút szélére.
- Na?
- Na. Az van, hogy meg tudnál tanítani írül? - kérdeztem. Niall meglepetten nézett rám, szemöldöke az égbe szökött
- Hogy mit?
- Te. Engem. Megtanítasz. Írül?
- Persze, de miért?
- Csak úgy. Érdekes nyelv, és én szeretek más nyelveket tanulni. - rámosolyogtam a srácra.
- Mikor kezdjük? - viszonozta a mosolyomat. - És mennyi idő alatt akarod megtanulni?
- Nyár végére annyit szeretnék tudni, hogy ne vesszek el Írországban, ha egyszer arra járnék. Elkezdhetjük most is.
- Jó. Az első dolog, amit szerintem Zaynnek fogsz mondani: Is breá liom tú. - vigyorgott.
- Szeretlek. - bólogattam
- Szeretlek bizony. - nevetett.
- Jut eszembe, a többieknek erről ne szóljunk, jó? Marad a mi titkunk. 
- Persze! Nem állt szándékomban elmondani nekik.
A többiek már jöttek is vissza kezükben nagy mekis zacskókkal, ezért a "tanítás" abbamaradt.
- Na, mi volt ilyen fontos? - kérdezte Zayn, miközben odanyújtotta a rendelt dolgokat.
- Mindegy. Mit eszel? - hárítottam. Zayn összeráncolta a homlokát de nem szólt semmit. - Csirkefalatokat. Kérsz?
- Kapok? - pislogtam rá nagy szemekkel - Cserébe kapsz sült krumplit.... - miután a többiekkel is csereberéltünk, ráeszméltünk, hogy lassan indulni kéne, hiszen a busz nem vár ránk.
- Holnap sportnap! - kapott a fejéhez Katy, miközben a buszmegállóban álltunk.
- Basszus. Tényleg - tűnődött el Camille
- Én nem megyek! - vigyorgott Annie - Elegem van a tesitanárból. Anyu ír igazolást.
- Az jó! mondta Katy, és felénk fordult. - Akkor veletek holnap  találkozunk. - és felszállt a buszra.

***

Elkértem Harry laptopját, mert már régen néztem fel twitterre, és kíváncsi voltam, hogy miket írnak rólunk.
Volt egy rakás üzenetem. Eléggé foglalkoztattak a rosszakaratúak, sokan írták, hogy nem érdemlem meg Zaynt. Hogy mit akar ő egy ilyen kis ribanccal. Hogy "Zayn az enyém és ne nyúlj hozzá mert kinyírlak". Minden ilyen megjegyzés szíven szúrt, de olvastam tovább. 
Lehet, hogy igazuk van? Hiszen mit akarhat Zayn egy olyan kis semmitől, mint amilyen én vagyok? Biztos csak egy vagyok a sok közül, és amint a srácok visszamentek Angliába el leszek felejtve. Hiszen Zaynért lányok milliói rajonganak, mért választana pont engem?
Ilyen gondolatok jártaka a fejemben, miközben olvastam a sok utálkozó üzenetet. Volt egy pár kedves is, de azok szinte elvesztek a többi között...
Harry huppant le mellém
- Mit nézel? Az arcodra van írva, hogy valami nincs rendben. - felé fordítottam a gépet
- Mindenki utál. - eleredtek a könnyeim - Lehet, hogy igazuk van és tényleg nem érdemlem meg Zaynt. - Harry felsóhajtott és magához húzott.
- Butaság. Zayn szeret téged. - mondta, miközben átölelt.
- De...
- Nincs semmi de. Tudod, hogy mit csinál ő, amíg te itt pityeregsz? - szipogva megráztam a fejem
- Jó, mert én tudom. De most nem mondom el, mert akkor annyi lenne a meglepetésnek. Csak ígérd meg, hogy nem veszed magadra ezeket. Nem utálnak. Csak féltékenyek. - Harry a laptopja felé nyúlt és kinyomta a Twittert. Helyette behozott valami játékos oldalt.
- Na, kibróbálod? Úgysem döntöd meg a rekordomat! - intett a játék felé. Nevetve fordultam a gép felé.
- Köszönöm Harry. - most már másodszor rakta helyre a lelkemet pár napon belül. Iszonyatosan hálás voltam neki ezért.
- Máskor is. De remélem nem lesz máskor! - nézett rám szigorúan. Bólintottam.

*Öt perc múlva*

- Igeeen!! Igeeen!! Ezazz! - kiabáltam, és tapsikoltam mint egy őrült. 
- Jézusom, mi történt? - jött ki Liam a konyhából.
- Megdöntöttem Harry rekordját! De még mennyire! - vigyorogtam. Liam felnevetett. Harry arcát látni kellett volna, tényleg. Dühösen csapta le a laptop tetejét
- Ez a köszönet?!? Tudod mikor segítek még egyszer! - morogta, mire vihogva átöleltem.
- Bocs Harry! Tudod, hogy nagyon szeretlek. De azért jobb vagyok nálad! - nevettem.
- Ez igaz. Megbocsátok, ha megmutatod, hogy ezt hogy csináltad. - mosolygott, én meg bólintottam.

*Fél óra múlva*

- Julia! - hallottam Zayn hangját.
- Mondd! - kiáltottam vissza neki, mert éppen Harrynek segítettem egy szinttel feljebb kerülni.
- Gyere ide kérlek! - sóhajtva felálltam
- Magadra vagy utalva. - mondtam Harrynek aki nagy szemekkel nézett rám
- De elvesztem! - megvontam a vállamat és felmentem Zaynhez.
- Nos? - dugtam be a fejemet az ajtaján. Egy nagy zacskót nyújtott felém.
- Megtennéd, hogy felveszed ezt? Öt perc múlva lent találkozunk, jó? - és kiment. Viselkedését nem tudtam mire vélni, de a zacskó tartalmát az ágyra öntöttem.
- Atyaég! - egy gyönyörű ruha és hozzá tartozó magassarkú volt a zacskóban, fekete mindkettő, a ruha iszonyat mini és testhez feszülő. Mit tervezel, Zayn? kérdeztem magamban, miközben felhúztam a cuccokat. Amúgy a ruha Dolce&Gabbanna volt, a cipő pedig Gucci...
A cipő sarka hangosan kopogott mikor lementem a lépcsőn. Le se értem, amikor Louis lépett elém.
- Hölgyem, kikísérem a kocsihoz. Amúgy elképesztően jól nézel ki. - mosolygott, majd mögém lépett és egy sállal bekötötte a szememet.
- Nemár Lou! Mi a francot csinálsz?! - kérdeztem, de ő válasz helyett csak megfogta a karomat és óvatosan kivezetett a házból. Úgy nézhettem ki, mint egy múmia, mivel a kezeimet kinyújtva tartottam, nehogy beleütközzek valamibe. 
- Julia. - hallottam Zayn hangján, hogy mosolyog. - Gyere, segítek beülni.
- Zayn. Mi a francot műveltek? - kérdeztem, de közben nevettem, mivel a srácok megpróbáltak beültetni a kocsiba. Gondolom Lou vezetett, mindenesetre Zayn mellettem ült, a kocsi pedig elindult. Az út max. 1-2 perces volt. Mikor az autó megállt, Zayn segített kiszállni, és a derekamat megfogva vezetett valahova. 
- Tudod, rádöbbentem, hogy még nem is volt randink. - suttogta a fülembe, és levette a szememről a sálat.
Kis híján elnevettem magamat. Nem voltunk máshol, mint a srácok házának a hátsó kertjében. Zayn is kiöltözött...
Egy kis kerek asztal állt ott, rajta két gyertyával, megterítve.
- Gyere - húzott az asztalhoz és kihúzta a széket. Mosolyogva ültem le.
- Imádlak Zayn.
- Én is magamat. - hangzott a válasz. - Nos, a mai estén kétféle étel közül lehet választani. - tapsolt kettőt, és megjelent Liam és Niall, pincéröltözetben, kezükben egy-egy letakart tállal. - Csináltam steak-et.
- Juj, steak! Imádom! De az nagyon nehéz... 
- Igen, csináltam steak-et, és közben megterítettem az asztalt, és a hús odaégett és iszonyat rágós lett. - Niall felemelte az egyik tálról a tetőt. Államat a kézfejemre helyezve próbáltam nem röhögni.
- A másik lehetőség? - kuncogtam.
- Pizza. - mondta Zayn és Liam leemelte a fedőt a másik tálról. - Rendeltem. - nem bírtam nevetés nélkül. Fejemet az asztalra hajtva röhögtem.
- Bocs. - emeltem fel a fejemet, mikor a röhögőgörcs kissé abbamaradt. - Szóval. Öhm. Pizzát kérnék. - mondtam komoly fejjel. (Amúgy Niall, Liam és Zayn is nevettek; nem is kicsit.)
Liam  bólintott, letette a pizzát az asztalra és Niallel távoztak.
Nagyon szép volt a naplemente fényétől megvilágítva pizzázni Zaynnel. Látszott az egészen, hogy sokat dolgozott vele. Vacsora közben beszélgettünk, és a szó a ruhámra terelődött.
- Nagyon csinos vagy. Amikor rendeletem a ruhát el sem tudtam képzelni, mennyire szexi leszel benne. - villantotta fel Zayn a cuki mosolyát.
- Köszönöm. De igazán  nem kellett volna ennyi pénzt költeni rám.
- Addig költök, amíg van. - mondta Zayn, ezzel lezárva a témát.
Egy kis idő múlva Zayn gondolkodva meredt a már alig látható napra.
- Általában nem szoktam megcsókolni a lányokat az első randin, nehogy nagyon rámenősnek tűnjek. Veled tehetek egy kivételt? - hitetlenül néztem rá. Ez valahogy furán jött. Felálltam, mire a srác rémülten nézett rám.
- Ezt nem kellett volna. - nem kérdés volt. Szótlanul megkerültem az asztalt. Féloldalasan beültem Zayn ölébe, hátrafordultam és hosszasan megcsókoltam.
- Köszönöm ezt a gyönyörű estét. - suttogtam, miközben átöleltem.
Percekig csendben ültünk ott, élvezve a pillanatot.
A csendet egy kiáltás törte meg.
- Ne már! Ezt hogy képzelik? A francba! - hallottuk Niallt. Kicsivel később a srác kirontott a hátsó ajtón kezében a laptopjával.
- Bocs, hogy megzavarlak benneteket, de ezt látnod kell!- mondta, és lerakta a laptopot az asztalra. Egy bulvárlap internetes honlapja volt nyitva.

Vége az idillnek?

Zayn Malik(One Direction) és Julia Genfer tegnap jelentették be a kapcsolatukat, ma pedig Juliát látták egy téren, ahogy egy másik fiúnak vall szerelmet - nem másnak, mint Niall Horannak, a One Direction egyik tagjának!

8 megjegyzés:

  1. Huhh most vettem észre hogy Annie szövegéből hiányzik egy darabka. Holap amint géphez kerülök kijavitom. De valakj el tudja magyarázni hogy mért váltott a szöveg közepén betűtípust és hogy mért húz ki bizonyos dolgokat fehérrel? Igazán érdekelne... Majd holnap megpróbálok valamit kezdeni vele...

    VálaszTörlés
  2. Iszonyat fasza lett...:-) <3

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett:) Nagyon várom a kövit:)♥

    VálaszTörlés
  4. Ááá!!!!!!! Imádom a sztoriaid!!!! *O*
    Még ma a köviit! ^^

    VálaszTörlés

Ha tetszett a rész, vagy ha nem is, hagyjatok itt egy visszajelzést légyszi:)